نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۵

تاد هاوارد: ما برای بازی های بعدی خود ایده های بسیار زیادی داریم

تاد هاوارد، یکی‌ از سازندگان بازی Fallout 4 در مصاحبه‌ای که اخیرا با وب‌سایت وایرد انجام داد، اعلام کرد که تیم آنها ایده‌های بسیار زیادی برای بازی‌های بعدی خود دارند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
با اینکه در حال حاضر بتسدا، سازنده بازی Fallout 4 در حال کار بر روی به‌روزرسانی‌ها و بسته‌های الحاقی مختلفی‌ برای این بازی است، اما نهایتا زمانی‌ فرا خواهد رسید که این کمپانی مجبور است پروژه بعدی خود را شروع کند. با اینکه هنوز مشخص نیست که این پروژه بعدی چه بازیی خواهد بود، تاد هاوارد، یکی از سازندگان بازی، در مصاحبه‌ای که با وب‌سایت وایرد انجام داد اعلام کرد که تیم آنها ایده‌های بسیار زیادی برای پروژه‌های بعدی خود دارند. هنگامی که در این مصاحبه از هاوارد سوال شد که آیا آنها برای پروژه بعدی خود قصد دارند که بر روی یک بازی کوچک‌تری نسبت به فال‌اوت یا اسکایریم کار کنند، وی در پاسخ گفت:
زمانی که برای مطرح کردن سوالتان انتخاب کردید، بسیار زمان خوبی‌ است. ما به تازگی کار ساخت Fallout 4 را به اتمام رساندیم و واقعا نیاز داریم که مدتی‌ را استراحت کنیم که این مساله کاملا عادی است. بعد از آن کارهایی را که می‌توانیم انجام بدهیم، مورد بررسی‌ قرار می‌دهیم. ما ایده‌های بسیار زیادی داریم و برنامه داریم که پس از مدتی‌ استراحت، بازگردیم و ببینیم که این ایده‌ها ما را به کدام سمت می‌برند. اما می‌توانم به شما اطمینان بدهم که ما برنامه‌ای‌ برای ساخت بازی‌های کوچک نداریم.
اگر تمایل دارید که متن کامل این مصاحبه را مطالعه کنید، می‌توانید در و‌ب‌سایت رسمی‌ وایرد این مصاحبه جالب و مفصل را بخوانید.

بررسی ویدیویی بازی Fallout 4

دانلود ویدیو با رزولوشن 360p | دانلود ویدیو با رزولوشن 720p

البته لازم به ذکر است که بتسدا کماکان در حال کار بر روی بازی Fallout 4 و بسته‌های الحاقی آن‌ است. چندی پیش نسخه آزمایشی به‌روزرسانی بازی برای کاربران رایانه‌های شخصی‌ منتشر شد. همچنین اولین بسته الحاقی بازی در سال ۲۱۰۶ برای بازی منتشر خواهد شد. بازی Fallout 4 در تاریخ ۱۰ نوامبر (نوزدهم آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شد و مورد استقبال بازیکنان و منتقدین قرار گرفت. ما نیز در زومجی بازی را مورد بررسی قرار دادیم و به آن نمره بسیار عالی ۹ را دادیم. افشین پیروزی در نقد خود از بازی نوشت:
فال‌اوت دقیقا در لبه تبدیل شدن به یک شاهکار بدون نقص قرار دارد. بتسدا اگر فقط کمی به جزییات گرافیکی بازی دقت بیش‌تری می‌کرد، هیچ عامل دیگری نمی‌توانست باعث شود تا این اثر به‌یاد‌ماندی نمره کامل را دریافت نکند. فال‌اوت ۴ در حال حاضر یکی از بهترین بازی‌های عرضه شده است و گیمر‌ها و مخصوصا طرفداران سبک نقش‌آفرینی می‌توانند برای مدت زمان بسیار طولانی از آن لذت ببرند. خوش‌بختانه بتسدا آن‌قدر عوامل لذت‌بخش در بازی گنجانده که در طی این زمان طولانی، فال‌اوت ۴ همواره تازگی خود را حفظ می‌کند.
منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده