نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰

تصاویر جدیدی از بازی لغو شده Half Life فاش شد

مدت‌ها است که همه طرفداران بازی‌های رایانه‌ای منتظر انتشار نسخه جدیدی از بازی محبوب Half Life هستند. اخیرا تعدادی عکس از یک بازی لغو شده این مجموعه منتشر شده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
بسیاری از طرفداران بازی‌های رایانه‌ای، مدت‌ها است ک منتظر دیدن نسخه‌ای تازه از مجموعه Half Life هستند. چندی پیش تصاویری از بازی Half Life 2: Episode 4 که ساخت آن‌ لغو شده بود، منتشر شد. این بازی در بین سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۷ در استودیو آرکین در حال ساخت بود اما به دلیل محدودیت‌هایی‌ که پایان بازی‌های قبلی‌ برای داستان آن‌ ایجاد می‌کرد، لغو شد. در زیر می‌توانید تصاویر فاش شده از این بازی لغو شده را مشاهده کنید:مارک لیدلاو، نویسنده عضو ولو و نویسنده Half Life در سال ۲۰۱۲ درباره این بازی گفته بود:
ما در حال کار بر روی پروژه‌ای به نام بازگشت به ریون‌هولم (Return to Ravenholm) بودیم. ما خودمان از طرفداران استودیو آرکین هستیم و می‌خواستیم با همکاری هم یک پروژه‌ای را آغاز کنیم. ما به آنها ایده‌هایی دادیم و آنها نیز یک سری محتوای خیلی‌ باحال ساختند اما در نهایت تصمیم گرفتیم که در آن‌ زمان ساخت این بازی را لغو کنیم و به این نتیجه رسیدیم که ساخت Episode 4 منطقی‌ نیست. آن‌ طور که یادم می‌آید نتیجه‌ای‌ که در آن‌ زمان به آن‌ رسیده بودیم این بود که این بازی از لحاظ داستانی با اپیزود دو این مجموعه هم‌خوانی ندارد و به همین دلیل مجبور بودیم که وقایع بازی را قبل از اپیزود ۲ تعریف کنیم و به دلیل اینکه نمی‌توانستیم داستان بازی را جلو ببریم، تصمیم گرفتیم که از ادامه ساخت آن‌ صرف‌نظر کنیم.
آیا بالاخره روزی خواهد رسید که ما یک بازی جدید از مجموعه Half Life ببینیم یا کار این مجموعه به پایان رسیده است؟ منبع: Segment Next


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده