نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰

آیا Star Wars Battlefront 2 دارای بخش داستانی‌ خواهد بود؟

بسیاری از طرفداران مجموعه جنگ ستارگان از اینکه Star Wars Battlefront، جدیدترین بازی ساخته شده توسط الکترونیک آرتز دایس فاقد بخش داستانی‌ بود، گله‌مند بودند. حال به نظر می‌رسد الکترونیک آرتز در قسمت‌های بعدی بازی قصد دارد بخش داستانی‌ قرار بدهد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
بنا بر گزارش وب‌سایت اگزمینر، پیتر موور، رئیس کمپانی الکترونیک آرتز در جریان نوزدهمین کنفرانس رسانه و ارتباطات که در کشور سوئیس برگزار شد، درباره Star Wars Battlefront و آینده آن‌ حرف‌هایی‌ زده است. وی از نبود بخش داستانی در بازی دفاع کرده بود و گفته بود که این بازی، یک بازی چند نفره صرف نیست و Star Wars Battlefront دارای بخش‌های بسیار زیاد تک نفره نیز هست. البته وی این موضوع که بازی بخش داستانی ندارد را تایید کرده بود اما گفته بود که به جای آن‌ بخش‌های co-op آفلاین بتلفرانت، بازی را به یک بازی چند نفره آنلاین صرف تبدیل نکرده است. وی در ادامه افزود که کمپانی دایس تصمیم گرفت که بخش داستانی‌ در بازی وجود نداشته باشد تا آنها بتوانند با تمرکز تمام یک بخش چند نفره بسیار عالی‌ بسازند اما او افزود که امکان این وجود دارد که در نسخه بعدی بازی، بخش داستانی‌ وجود داشته باشد:
اینکه ما در بازی Star Wars Battlefront بخش داستانی‌ قرار ندادیم دلیل بر این نمی‌شود که بازی‌های آینده این مجموعه فاقد این بخش باشند. این مساله زمانی‌ مشخص خواهد شد که ما پروسه ساخت قسمت‌های بعدی بازی را آغاز کنیم.

دانلود ویدیو با رزولوشن SD 360p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

استودیو دایس تنها ۲ سال بر روی این بازی کار کرده بود و آنها مجبور بودند که بازی را پیش از اکران فیلم قسمت هفتم این مجموعه منتشر کنند. ما نیز امیدواریم که قسمت دوم بازی دارای یک بخش داستانی باشد زیرا دنیای جنگ ستارگان به قدری شخصیت‌های جالب و زیادی دارد که جای خالی یک بخش داستانی هیجان انگیز کاملا احساس می‌شود. ما در زومجی هنگام بررسی‌ بازی، یکی‌ از نکات منفی‌ استار وارز بتلفرانت را نبود بخش داستان شمرده بودیم. با این حال Star Wars Battlefront در بررسی‌ زومجی توانست امتیاز خوب ۸ را بگیرد و ما در نقد آن‌ آوردیم:
بازی Star Wars Battlefront بدون شک برای طرفداران دنیای جنگ ستارگان تبدیل به یکی از به یاد ماندنی‌ترین بازی‌هایی می‌شود که از روی این مجموعه ساخته شده است. استودیو دایس باز هم مهارت و تبحر خود را در ساخت یک بازی تیراندازی آنلاین نشان داد. هرچند که بازی ایرادات جزئی از جمله نبود حالت داستانی تک‌نفره دارد اما هیچ‌کدام از این موارد باعث نخواهد شد که در تجربه شما از بازی به خصوص اگر طرفدار مجموعه جنگ ستارگان باشید، خدشه‌ای وارد شود.
[alert variation="alert-info"]اگر از علاقه‌مندان به بازی Star Wars Battlefront هستید، می‌توانید تمام مطالب و ویدیوهای مربوط به این بازی را در صفحه Star Wars Battlefront مشاهده کنید.[/alert] منبع: Attack of the Fan Boy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده