نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۰۰

مدیر نوآوری بازی Borderlands 2 استودیوی گیِرباکس را ترک کرد

پائول هِلکوئیست، مدیر نوآوری بازی Borderlands 2،استودیوی گیِرباکس را به مقصد روبات اِنتِرتاینمِنت و پروژه‌ی ساخت بازی Orcs Must Die ترک کرد. با زومجی همراه باشید.
استودیوی روبات توسط چند تن از سازندگان سابق بازی Age of Empires تشکیل شده است. پس از پایان مراحل ساخت بازی Age of Empires Online، این افراد برای خلق بازی Orcs Must Die استودیوی روبات را تشکیل دادند. هِلکوئیست در این استودیو نقش طراح اصلی را بر عهده دارد و کار خود را با بازی Orcs Must Die Unchained آغاز می‌کند. پاتریک هادسون، مدیرعامل استودیوی روبات در رابطه با پیوستن هلکوئیست به این استودیو گفت:
طی روزهای اخیر زمان زیادی را با پائول سپری کردم و نسبت به تفکر، علاقه، شور، هیجان و تواضعی که برای طراحی بازی دارد شگفت‌زده شدم. وی تجربه‌ی خود را با کار زیاد به‌دست آورده است. پائول گزینه‌ی خوبی برای روبات است و انتظار دارم اثرات مثبتی روی بازی‌های ما بگذارد.
استودیوی گیِرباکس این روزها مشغول ساخت بازی Battleborn است و با توجه به جدا شدن هلکوئیست از این استودیو، احتمالا به این زودی‌ها بازی Borderlands 3 را مشاهده نخواهیم کرد. البته طرفداران سری Borderlands در کشور چین، سال آینده می‌توانند منتظر تجربه‌ی Boarderlands Online باشند. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده