نویسنده: آرش عیاری
// چهار شنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۰۱

Star Fox برای اولین بار در E3 2015 به صورت عمومی قابل بازی خواهد بود

با عرضه کنسول جدید نینتندو با آن کنترلر بزرگ و عجیب و غریبش، بسیاری از منتقدان و علاقه‌مندان به این شرکت، منتظر بودند تا نحوه کار و تعامل با نمایشگر موجود روی این کنترلر را ببینند. یکی از بازی‌هایی که نینتندو قول استفاده خوب و بهینه از این نمایشگر را در آن داده است، Star Fox است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

Star Fox یکی از بازی‌هایی است که نینتندو حساب زیادی روی آن باز کرده است و می‌تواند به یکی از بازی‌های خوب کنسول نسل هشتمی نینتندو تبدیل شود.  حالا  شیگاروا میاموتو خبر از قابل بازی بودن این بازی در نمایشگاه E3 سال ۲۰۱۵ می‌دهد. Star Fox در کنفرانس سالانه نینتندو در E3 سال گذشته معرفی شد و قرار است یکی از ۳ بازی باشد که ویژگی‌های صفحه نمایش Wii U را نمایش می‌دهد.

یکی از سوال‌هایی که متداول این است که چگونه باید از صفحه نمایش روی کنترلر استفاده کنیم؟ Star Fox یکی از بازی‌هایی است که از دو صفحه نمایش به خوبی استفاده خواهد کرد.

شیگاروا میاموتو،تولیدکننده Star Fox

نمایش بازی در E3 سال گذشته  شامل نبرد آروینگ با دشمنان بود. صفحه نمایش روی کنترلر، کاکپیت درون آروینگ را نمایش می‌دهد در حالی که صفحه تلویزیون، گیم‌پلی سنتی این سری را نشان خواهد داد.

هنوز تاریخ عرضه مشخصی برای Star Fox تعیین نشده است اما به نظر می‌رسد عرضه‌ی آن زودتر از بازی دیگر شرکت نینتندو، Legend of Zelda باشد.

منبع:‌ Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده