نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

خداحافظی احساسی‌ شهید احمد از همکارانش در کمپانی سونی

چندی پیش بود که اعلام شد شهید احمد، مدیر محتوای استراتژیک سونی، در آینده نزدیک این کمپانی را ترک خواهد کرد. وی با انتشار تعدادی توییت در حساب رسمی‌ توییتر خود، یک خداحافظی احساسی‌ با همکارانش داشت. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
شهید احمد، مدیر محتوای استراتژیک کمپانی سونی، چندی پیش اعلام کرد که می‌خواهد به زودی این کمپانی را ترک کند و دوباره مانند قدیم به ساخت بازی روی بیاورد. بالاخره روز جدایی وی از این کمپانی ژاپنی از راه رسید و احمد با انتشار تعدادی توییت در حساب رسمی‌ توییترش، با همکاران خود خداحافظی کرد که در ادامه می‌توانید برخی‌ از توییت‌های وی را مشاهده کنید:
امروز عصر، من یکی‌ از فوق‌العاده‌ترین خداحافظی‌ها را با همکارانم داشتم. از همه کسانی‌ که در این مراسم حضور داشتند به خصوص برنامه نویسانی که از راه دور آمده بودند، تشکر می‌کنم.
 
می‌خواهم از تمام همکارانم که در این مدت طولانی همواره پشتیبان من بودند تشکر کنم. همکارانی که ضعف‌های مرا بخشیدند و تمرکزشان را بر روی نکات مثبت معدودم گذاشته بودند.
 
از تیم اجرایی خودم به خصوص جیم رایان، سیمون راتر و زنو کولاسو ممنون هستم. من هرگز شما را فراموش نخواهم کرد.
 
لورنزو، دوست من، از تو برای برگزاری مراسم امروز بسیار متشکر هستم. تو بهترین هم تیمی‌ای بودی که من در زند‌گی‌ام داشتم.
 
از آنتونیا کلارک هم برای تشکیل و پرورش دادن تیم محتوای استراتژیک تشکر می‌کنم. تو دوست من هستی‌ و کسی‌ هستی‌ که زندگی‌ حرفه‌ای من را ساختی.
 
مورای و نینن، شما همیشه در قلب من باقی‌ خواهید ماند. شما افراد بسیار بزرگی هستید. رویایی، درخشان و الهام‌بخش.
 
از تمام طرفدارانم که وقت گذاشتند تا با من صحبت کنند و پشتیبان تیم ما بودند، سپاسگزارم.
 
از بچه‌های استودیو ابسترکشن گیمز برای ساخت بازی Hotline Miami بر روی پلی‌استیشن ویتا که این همه راه را از هلند آمدند، تشکر می‌کنم.
 
از تیم سازنده No Man's Sky نیز به خاطر اینکه خیلی‌ زود به این مراسم آمدند و به حرف‌های من گوش دادند، تشکر می‌کنم. تیم شما فوق‌العاده است.
 
فردا آخرین روز کاری من است. امروز در طی مسیرم به سمت محل کار، گریه کردم.
 
چیزی که من مطمئن هستم این است: هنگامی که من از دوشنبه شغل جدید و مستقل خود را آغاز کنم، تنها نخواهم بود.
 
اگر من بخواهم از تمام کسانی‌ که باعث شدند من بهترین تجربه شغلی‌ زندگی‌ خودم را داشته باشم، تشکر کنم، باید تا صبح به نوشتن ادامه دهم.
 
قدم‌های بسیار زیادی در مسیر مارپیچ زیبای خودم پیشرو دارم که تجربه تمام آنها الزامی است.
 
فقط یک روز مانده تا برگردم به کاری که بخاطر آن‌ متولد شدم.
در ادامه نیز وی از تک تک افرادی که در مراسم خداحافظی‌اش حضور داشتند تشکر کرد. حال نوبت ما است که به عنوان یک گیمر به نوبه خود از شهید احمد بخاطر تمام زحماتی که در این مدت برای جامعه بازی‌بازان کشیده، تشکر کنیم. اگر او نبود، شاید بسیاری از بازی‌های محبوب ما الان بر روی کنسول‌های مختلف منتشر نشده بودند. منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده