نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۱۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

الکترونیک آرتز: بازی Star Wars: Battlefront احتمالا عمق زیادی برای بازیکنان حرفه ای ندارد

بازی Star Wars: Battlefront اگرچه با عکس‌العمل «نسبتا مثبتی» از سوی منتقدان روبه‌رو شد، اما نتوانست میان بازیکنان حرفه‌ای سبک تیراندازی جایی برای خود پیدا کند. کمپانی الکترونیک آرتز که از این مسئله باخبر است، به خوبی می‌داند این بازی احتمالا میان این کاربران عمق زیادی ندارد.
علاوه بر انتقاد اکثر بازیکنان و منتقدان مبنی بر کمبود محتوا در بازی Star Wars: Battlefront، بازیکنان حرفه‌ای سبک شوتر هم نسبت به ساده بودن این بازی انتقادات شدیدی کردند. بِلِیک یورگِنسِن، یکی از مدیران الکترونیک آرتز در صحبت‌های جدید خود به این نکته اعتراف کرده است:
Star Wars: Battlefront یک بازی اول‌شخص در سبک تیراندازی است. این بازی یکی از معدود محصولات شوتری است که درجه سنی نوجوانان را دریافت کرده است. ما این بازی را از عمد به این شکل طراحی کردیم که مخاطبان بیشتری به تجربه آن بپردازند. بنابراین ممکن است یک بازیکن ۸ ساله، نوجوان و حتی ۲۰ ساله Star Wars: Battlefront را بازی کند و از تجربه‌ای که بدست می‌آورد لذت ببرد. این بازی احتمالا برای کاربران حرفه‌ای سبک تیراندازی عمق زیادی نخواهد داشت.
با اکران فیلم Star Wars: The Force Awakens و هیجان شدید طرفداران مجموعه جنگ ستارگان که با تماشای این فیلم بیشتر می‌شود، الکترونیک آرتز انتظار افزایش فروش Star Wars: Battlefront را در آخرین روزهای سال ۲۰۱۵ دارد. یورگنسن در انتهای صحبت‌های خود گفته به این مسئله که در آینده‌ای نزدیک حدود ۱۳ میلیون نسخه از Star Wars: Battlefront به خرده‌فروش‌ها ارسال خواهد شد اعتماد دارد. بازی Star Wars Battlefront در تاریخ ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی‌ منتشر شد و توانست در هفته اول انتشار، صدر جدول فروش بازی‌های هفته انگستان را تصاحب کند. منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده