نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۱۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۰

تایید شد: بازی Rocket League سال آینده برای کنسول ایکس باکس وان منتشر خواهد شد

استودیو سایانیکس با حضور در مراسم The Game Awards 2015، سرانجام پس از مدت‌ها انتظار اعلام کرد بازی محبوب Rocket League در سال ۲۰۱۶ برای کنسول ایکس‌باکس وان هم منتشر خواهد شد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
علاقه‌مندان به بازی مسابقه‌ای Rocket League که کنسول ایکس‌باکس وان دارند، در ماه فوریه سال آینده میلادی (بهمن الی اسفند سال ۱۳۹۴) می‌توانند منتظر تجربه این بازی بر روی پلتفرم خود باشند. کاربران نسخه ایکس‌باکس وان Rocket League قرار است در زمان انتشار بازی محتویات انحصاری هم دریافت کنند. از این محتویات می‌توان به طرح‌هایی از دو بازی محبوب Halo و Gears Of War برای قراردادن بر روی ماشین‌ها نام برد. بازی Rocket League در ماه جولای سال ۲۰۱۵ ابتدا برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر شد. هفته گذشته با قرارگرفتن این بازی در لیست رده‌بندی سنی بازی‌ها برای ایکس‌باکس وان، شایعاتی مبنی بر عرضه راکت لیگ برای این کنسول منتشر شد. سایانیکس در گذشته اعلام کرده بود احتمالا در آینده Rocket League را برای پلتفرم‌های دیگر هم عرضه می‌کند. حال به نظر زمان رخ‌دادن این اتفاق رسیده و کاربران کنسول ایکس‌باکس وان، مقصد بازی راکت لیگ و استودیو سایانیکس هستند. در گذشته زمانی که از دِیو هِگوود، کارگردان ساینایکس در رابطه با عرضه راکت لیگ برای پلتفرم‌ ایکس‌باکس وان سوال شده بود، وی در پاسخ گفته بود:
در حال حاضر نمی‌توانم به این سوال پاسخ دهم. ما تمام پلتفرم‌ها را بررسی می‌کنیم و احتمالا در نقطه‌ای به عرضه این بازی برای پلتفرم‌های دیگر هم بپردازیم. اگرچه نمی‌توانم این مسئله را تایید کنم، اما امیدوارم تا انتهای سال ۲۰۱۵ موفق به انجام این کار شویم.
در انتها همچنین می‌توانید اولین تصاویر منتشرشده از نسخه ایکس‌باکس وان بازی Rocket League را هم مشاهده کنید و نظرات خود را در رابطه با آن‌ها و البته ماشین‌هایی که با طراحی دو بازی هیلو و چرخ دنده‌های جنگ در میدان مسابقه حضور دارند در میان بگذارید:بازی Rocket League که در تاریخ ۷ جولای (۱۶ تیر) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی‌ منتشر شد، توانست به سرعت به یک بازی محبوب بین طرفداران تبدیل شود. ترکیب رانندگی، فوتبال، سرعت، ذات چند نفره بازی و انتشار محتوای مختلف به صورت مداوم توسط سازنده بازی، این بازی را تبدیل به یکی از غیر منتظره‌ترین بازی‌های موفق امسال کرد. این بازی توانسته مرز ۸ میلیون دانلود را بر روی دو پلتفرم پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی‌ رد و بر روی استیم هم به فروشی بیش از یک میلیون نسخه دست پیدا کند. منبع:GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده