// چهار شنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۰

Duke Nukem 3D: Megaton Edition برای پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن ویتا منتشر شد

امروز بازی Duke Nukem 3D: Megaton Edition برای پلی‌استیشن ویتا و پلی‌استیشن 3 در دسترس قرار گرفته است. این بازی نسخه‌ای ویژه از بازی محبوب و نوستالژی Duke Nukem 3D است که در سال ۲۰۱۳ بر روی شبکه‌ی استیم قرار گرفته بود.
این نسخه شامل بازی اصلی که در سال ۱۹۹۶ منتشر شد و تعدادی محتوای اضافی است. شما می‌توانید Megaton  را به قیمت ۱۰ دلار خریداری نمایید. لازم به ذکر است که قابلیت cross-buy نیز برای این بازی وجود دارد؛ به این معنی که شما با خرید هر یک از نسخه‌های این بازی، نسخه‌ی پلتفرم دیگر را رایگان دریافت خواهید کرد. محتویات اضافی بازی به شرح زیر است:
  • Duke Nukem 3D: Atomic Edition: تمامی چهار قسمت رسمی این بازی شوتر به یاد ماندنی که از نظر بصری، گیم‌پلی به دقت بازسازی شده است و تروفی‌های جدیدی برای آن در نظر گرفته‌اند.
  • Duke Caribbean: Life’s a Beach: تفنگ آبی خود را بردارید و در نقش دوک در کنار ساحل، با بیگانگان فضایی مبارزه کنید!
  • Duke It Out in D.C: دوک با مهارت‌های خارق‌العاده خود را به شهر سیاسی واشنگتن می‌آید و از تهاجم بیگانگان به کاخ سفید و مرکز فرماندهی FBI جلوگیری می‌کند.
  • Duke: Nuclear Winter: دوک در یک زمستان سرد جنگی بی‌رحمانه را در قطب شمال به راه می‌اندازد.
Duke Nukem 3D: Megaton Edition در تاریخ ۲۰ مارس ۲۰۱۳ (۲۹ اسفند ۱۳۹۱) از طریق استیم برای رایانه‌های شخصی نیز منتشر شده بود. نظر شما درباره این بازی چیست؟ آیا برای تجدید خاطرات خود آن را تجربه خواهید کرد؟ ما را در جریان نظرات خود قرار دهید. منبع: V247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده