نویسنده: آرش رستمی
// جمعه, ۱۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۳۰

الکترونیک آرتز: ضعف محسوسی در فروش بازی Star Wars: Battlefront دیده نمی‌شود

در پی مطرح شدن صحبت‌هایی درباره‌ی «فروش پایین‌تر از حد انتظارِ» بازی Star Wars: Battlefront، کمپانی الکترونیک آرتز با دفاعیه‌ای کوتاه از خودش واکنش نشان داده است. با جزئیات این خبر همراه زومجی باشید.
پیتر مور، مدیر اجرایی الکترونیک آرتز، اعلام کرد که از صحبت‌های مطرح‌شده در مورد فروش ضعیف بازی Star Wars: Battlefront «شگفت‌زده» شده است. چندی پیش، تونی بارتل، مدیر اجرایی فروشگاه‌های گیم‌استاپ، طی جلسه‌ای با سهام‌داران این مجموعه گفته بود که میزان فروش سه بازی Halo 5 ،Assassin's Creed Syndicate و Star Wars: Battlefront پایین‌تر از حد انتظار این خرده‌فروشی بوده است. وی مسئله را این‌طور عنوان کرده بود:
ما قرار نیست رقم‌های دقیق [میزان فروش] را اعلام کنیم؛ ولی انتظارات بالایی داشتیم که با نزدیک شدن [به زمان عرضه‌ی بازی] تا اندازه‌ای از سطح آن‌ها کاسته شد و [بازی] در برآورده کردن همین انتظارات هم ناکام ماند.
در آن‌سو، پیتر مور در پاسخ به این گفته و خطاب به سهام‌داران الکترونیک آرتز اعلام کرد که Star Wars: Battlefront همچنان می‌تواند به هدف تعیین‌شده، یعنی فروش ۱۳ میلیون نسخه تا پایان مارس ۲۰۱۶، دست پیدا کند. او گفت:
[این] اظهارنظرها در عین جالب بودن، باعث شگفت‌زدگی ما شدند؛ به‌ویژه زمانی که مدیر مالی [گیم‌استاپ] در تلاش بود تا در ادامه‌ی جلسه، صحبت‌های مدیر اجرایی را تصحیح کند. من اینجا هستم تا بر [موفقیت] برنامه‌ی‌ خودمان مبنی بر فروش ۱۳ میلیون نسخه [از بازی] در سال مالی جاری، تاکیدی دوباره داشته باشم.
مور این‌طور ادامه داد:
هنوز هیچ ضعف محسوسی در [عملکرد] این بازی دیده نمی‌شود. می‌خواهم همه بدانند که بر پایه‌ی برآوردی که از وضعیت فعلی این بازی داریم و با توجه به تغییرات پیش روی‌مان در زمینه‌ی بازاریابی (به‌ویژه اکران فیلم [Star Wars: The Force Awakens] طی دو هفته‌ی آینده)، با خیالی بسیار آسوده به هدفی که آن را به اطلاع تحلیلگرها، سرمایه‌گذاران و وال استریت رسانده‌ایم، دست خواهیم یافت.
بازی Star Wars: Battlefront که در سبک تیراندازی آنلاین است، توسط استودیو دایس و با کمک کرایتریون تولید شده است. ما چندی پیش در زومجی این بازی را مورد بررسی قرار دادیم و امتیاز ۸ را برای آن در نظر گرفتیم. منابع: Destructoid / EuroGamer / IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده