الکترونیک آرتز: ضعف محسوسی در فروش بازی Star Wars: Battlefront دیده نمیشود
پیتر مور
، مدیر اجرایی
الکترونیک آرتز
، اعلام کرد که از صحبتهای مطرحشده در مورد فروش ضعیف بازی
Star Wars: Battlefront
«شگفتزده» شده است. چندی پیش،
تونی بارتل
، مدیر اجرایی فروشگاههای
گیماستاپ
، طی جلسهای با سهامداران این مجموعه گفته بود که میزان فروش سه بازی
Halo 5
،
Assassin's Creed Syndicate
و Star Wars: Battlefront پایینتر از حد انتظار این خردهفروشی بوده است. وی مسئله را اینطور عنوان کرده بود:
ما قرار نیست رقمهای دقیق [میزان فروش] را اعلام کنیم؛ ولی انتظارات بالایی داشتیم که با نزدیک شدن [به زمان عرضهی بازی] تا اندازهای از سطح آنها کاسته شد و [بازی] در برآورده کردن همین انتظارات هم ناکام ماند.
در آنسو، پیتر مور در پاسخ به این گفته و خطاب به سهامداران الکترونیک آرتز اعلام کرد که Star Wars: Battlefront همچنان میتواند به هدف تعیینشده، یعنی فروش ۱۳ میلیون نسخه تا پایان مارس ۲۰۱۶، دست پیدا کند. او گفت:
[این] اظهارنظرها در عین جالب بودن، باعث شگفتزدگی ما شدند؛ بهویژه زمانی که مدیر مالی [گیماستاپ] در تلاش بود تا در ادامهی جلسه، صحبتهای مدیر اجرایی را تصحیح کند. من اینجا هستم تا بر [موفقیت] برنامهی خودمان مبنی بر فروش ۱۳ میلیون نسخه [از بازی] در سال مالی جاری، تاکیدی دوباره داشته باشم.
مور اینطور ادامه داد:
هنوز هیچ ضعف محسوسی در [عملکرد] این بازی دیده نمیشود. میخواهم همه بدانند که بر پایهی برآوردی که از وضعیت فعلی این بازی داریم و با توجه به تغییرات پیش رویمان در زمینهی بازاریابی (بهویژه اکران فیلم [ ] طی دو هفتهی آینده)، با خیالی بسیار آسوده به هدفی که آن را به اطلاع تحلیلگرها، سرمایهگذاران و رساندهایم، دست خواهیم یافت.
بازی Star Wars: Battlefront که در سبک تیراندازی آنلاین است، توسط استودیو
دایس
و با کمک
کرایتریون
تولید شده است. ما چندی پیش در
این بازی را مورد بررسی قرار دادیم و
امتیاز ۸ را برای آن در نظر گرفتیم
.
منابع: Destructoid / EuroGamer / IGN