نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۰

عملکرد بازی Rise of the Tomb Raider فراتر از انتظارات مایکروسافت بوده است

بازی Rise of the Tomb Raider در زمان عرضه با رقیب‌های سرسختی در زمینه فروش رقابت می‌کرد. حال برخلاف انتظارات، ظاهرا عملکرد این بازی بسیارخوب بوده و فراتر از انتظارات مایکروسافت رفته است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
اگرچه بازی Rise of the Tomb Raider با عکس‌العمل مثبت منتقدان و کاربران مواجه شد، اما با وجود بازی‌های بزرگی که همزمان با عرضه این بازی منتشر شدند، حداقل انتظار نمی‌رفت این بازی در زمینه فروش عملکرد خوبی داشته باشد. حال برخلاف انتظارات، آرون گیرینبِرگ، مدیر بخش تبلیغات مایکروسافت اعلام کرده عملکرد بازی Rise of the Tomb Raider «فراتر از انتظارات» آن‌ها بوده است:
تعطیلات سال نوی میلادی امسال روزهای پرکار و شلوغی برای ما بود. خوش‌بختانه از عملکرد و عکس‌العمل‌ مردم نسبت به بازی Rise of the Tomb Raider راضی هستیم. با نگاه‌کردن به نقدهای بازی، متوجه کیفیت، جذابیت و زیبایی آن خواهید شد. استودیو کریستال داینامیک از نظر کیفیت یک بازی شاهکار عرضه کرد. از این‌که توانستیم این بازی را در تعطیلات سال نوی میلادی ۲۰۱۵ در انحصار پلتفرم‌های ایکس‌باکس قرار دهیم هیجان‌زده هستیم. ارائه این بازی در لیست محصولاتی که داریم برای طرفداران ما بسیار خوشایند بوده است. اگرچه Rise of the Tomb Raider در بازه زمانی شلوغی وارد بازار شد، اما به نوبه‌ی خود توانست موفق عمل کند. بسیاری از مردم همزمان به خرید دو بازی Rise of the Tomb Raider و Fallout 4 پرداختند. با این حال این امکان هم وجود دارد که برخی از بازیکنان ابتدا Fallout 4 را خریداری و در آینده قصد خرید تومب رِیدِر را دارند.
گرینبرگ در ادامه صحبت‌های خود گفت مایکروسافت انتظار دارد فروش بازی Rise of the Tomb Raider در تعطیلات سال نوی میلادی همچنان ادامه داشته باشد:
انتظار داریم در تعطیلات سال نوی میلادی فروش Rise of the Tomb Raider همچنان ادامه داشته باشد. در بازه زمانی کوتاه، بازی‌های زیادی مانند Halo 5, Star Wars Battlefront, Call of Duty, Fallout 4 و بیشتر عرضه شدند که اکثر مردم قطعا تمام آن‌ها را خریداری نکردند. در تعطیلات سال نوی میلادی ۲۰۱۵ مردم به عقب بازمی‌گردند و در این نقطه، انتظار داریم فروش Rise of the Tomb Raider هم در این زمان همچنان ادامه داشته باشد.
Rise Of The Tomb Raider مدیر بخش تبلیغات مایکروسافت در انتهای صحبت‌های خود گفت بازی Rise of the Tomb Raider در جمعه سیاه هم عملکرد «بسیارخوبی» داشته است. وی گفته عکس‌العمل خرده‌فروشان بزرگ نسبت به فروش این بازی «مثبت» بوده است:
در نهایت مردم با نگاه‌کردن به سبک موردعلاقه خود، نقدها و یا بازی‌هایی که دوستان خود بازی می‌کنند به خرید یک محصول می‌پردازند. خوش‌بختانه تا به حال عملکرد بازی Rise of the Tomb Raider برای ما خوشایند بوده است. علاوه براین، اخباری که از سوی خرده‌فروشان بزرگ در رابطه با فروش این بازی منتشر می‌شود هم مثبت است. بنابراین در طی روزهای آتی همچنان موفقیت این بازی را در بازار بررسی خواهیم کرد. با این حال باید به این نکته هم اشاره کنم که بازی Rise of the Tomb Raider، قطعا انتظارات ما را برآورده کرده است.
گرینبرگ اگرچه در صحبت‌های خود از عملکرد مثبت Rise of the Tomb Raider در زمینه فروش گفته، اما هیچ آمار دقیقی را مبنی بر میزان فروش این بازی منتشر نکرده است. بازی Rise of the Tomb Raider در تاریخ ۱۰ نوامبر (نوزدهم آبان) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان منتشر شد. منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده