نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۵

پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در لیست پرفروش ترین محصولات الکترونیکی جمعه سیاه

بلک فرایدی (‌Black Friday)، جمعه پس از روز شکرگزاری است که در آن، بسیاری از فروشندگان محصولات خود را با تخفیفات بسیار زیادی عرضه می‌کنند. جمعه سیاه امسال در حالی به اتمام رسید که بین محصولات الکترونیکی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 در لیست ۵ محصول پر تقاضا قرار داشتند.
بلک فرایدی امسال، دیروز به اتمام رسید. در این روز در مجموع ۴.۴۵ میلیارد دلار محصول فروش رفت که این رقم نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته است. نکته جالب در بین محصولات فروش رفته در بلک فرایدی ۲۰۱۵، تقاضای بسیار زیاد خریداران برای دو کنسول نسل هشتمی مایکروسافت و سونی در بین محصولات الکترونیکی بود. بنا به گزارشات منتشر شده، این دو کنسول در بین ۵ محصول الکترونیکی پرطرفدار قرار داشتند. کمپانی ادوبی با انتشار گزارشی اعلام کرد که در بین محصولات الکترونیکی و پس از تلویزیون و ایپد، این دو کنسول محبوب‌ترین محصولات الکترونیکی این روز بودند. در گزارشی که این کمپانی منتشر کرد،‌ لیست پرفروش‌ترین محصولات الکترونیکی و اسباب‌بازی‌ها به شرح زیر اعلام شد:
۵ محصول الکترونیکی پرفروش در روز بلک فرایدی عبارتند از تلویزیون‌های 4K سامسونگ، ایپد ایر ۲، ایکس‌باکس وان، ایپد مینی و پلی‌استیشن 4. پرفروش‌ترین اسباب‌بازی‌ها نیز در این روز Lego Dimensions، عروسک‌های Shopkin، خانه عروسکی باربی، Lego Friends و Lego Star Wars بودند.
همچنین در انتها ادوبی اعلام کرد که یکی از بازی‌هایی که در این روز موجودی انبارش تمام شد،‌ نسخه پلی‌استیشن 4 بازی بسیار محبوب NBA 2K16 بود. نظر شما در باره محبوبیت روز افزون کنسول‌های بازی چیست؟ منبع: Segment Next


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده