نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۰

همکاری سازنده Burnout Paradise در ساخت اسپیدر‌ بایک‌های Star Wars Battlefront

استودیو کرایتریون گیمز توییتی در توییتر رسمی خود منتشر کرده که خبر از همکاری این استودیو با دایس در ساخت اسپیدر بایک‌های بازی Star Wars Battlefront می‌دهد. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.
کرایتریون گیمز یکی از استودیو‌های شناخته‌شده در زمینه ساخت بازی‌های ریسینگ هیجان‌انگیز است که بازی‌های Burnout Paradise و Need for Speed: Hot Pursuit را نیز در کارنامه دارد. البته این استودیو در چند سال اخیر با جدایی برخی کارکنانش روبرو شده که تعدادی از آن‌ها به تیم سازنده Need for Speed 2015 در استودیو گوست‌گیمز ملحق شدند و چندی پیش هم الکس وارد و فیونا اسپری، دو تن از بنیان‌گذاران استودیو، از آن جدا شدند. حال این استودیو توییتی به شرح زیر پست کرده که خبر از همکاری آن با دایس در ساخت اسپیدر بایک‌های Star Wars: Battlefront می‌دهد:
به نظر شما کدام استودیو بازی‌سازی دیگری می‌توانست اسپیدر بایک‌های Star Wars Battlefront را در این حد سریع طراحی کند؟! ;)
پس از این توییت، تصویری هم توسط سایت Eurogamer منتشر شد که اسم این استودیو را در بین سازندگان نسخه جدید بازی جنگ ستارگان نشان می‌دهد. همچنین علاوه بر کرایتریون گیمز، نام استودیو وزرال گیمز، سازنده Battlefield Hardline، هم در بین اسامی سازندگان این بازی دیده می‌شود. jpg [alert variation="alert-info"]اگر از علاقه‌مندان به بازی Star Wars Battlefront هستید، می‌توانید تمام مطالب و ویدیوهای مربوط به این بازی را در صفحه Star Wars Battlefront مشاهده کنید.[/alert] منبع: Eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده