نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

نسخه نهایی رایانه های شخصی Metal Gear Online رسما عرضه شد

در حالی که چندی پیش نسخه آزمایشی بازی Metal Gear Online برای رایانه‌های شخصی عرضه شده بود، امروز کونامی نسخه اصلی بازی را از طریق استیم برای طرفداران بازی عرضه کرد. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

پس از این که کونامی نسخه بتا بازی Metal Gear Online را هفته گذشته برای طرفداران بازی در رایانه‌های شخصی عرضه کرد، سرور‌های بازی دچار مشکل شدند و در نتیجه کونامی مجبور شد این نسخه بتا را موقتا غیر‌فعال کند. ولی حال پس از گذشت تقریبا یک هفته از آن تاریخ، این کمپانی ژاپنی نسخه اصلی بازی را با رفع تمامی مشکلات آن در استیم عرضه کرده است و تمامی افرادی که بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain را خریداری کرده باشند، می‌توانند از امروز این نسخه را تجربه کنند.

Metal Gear Online بخش چند‌نفره جدید‌ترین نسخه سری متال‌گیر است که پیش‌تر برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیش 4 عرضه شده بود و حال کاربران پی‌سی هم می‌توانند آن را تجربه کنند. در این بازی همانند بازی‌های شوتر سوم شخص آنلاین می‌توانید در حالت‌های مختلف به همراه دوستان‌تان وارد نقشه‌های بزرگ بازی شوید و به شکل تیمی یا انفرادی با یکدیگر مبارزه کنید.

کونامی همچنین اعلام کرده است که از نسخه پی‌سی بازی هم همانند نسخه‌های کنسولی آن پشتیبانی خواهد کرد و افرادی که در حد فاصل روز‌های ۲۹ دی تا ۶ بهمن حداقل یک مسابقه انجام دهند، ۳ هزار سکه رایگان در بازی دریافت خواهند کرد که می‌توانند از آن برای خرید آیتم‌ها استفاده کنند.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده