سازندگان The Witcher 3 از رقابت بازیشان با Fallout 4 میگویند
پس از انتشار بازی Fallout 4، رقابت این بازی با برای کسب بهترین نقشآفرینی سال یکی از بحثهای اصلی بین گیمرها بود. حال سازندگان ویچر 3 اظهار نظر جالبی در این مورد ارایه دادهاند که میتوانید در ادامه مطلب بخوانید.
تبلیغات
خوزه تِکسیرا
، طراح جلوههای ویژه در استودیو
سیدی پراجکت رد
است که نقشی اساسی در طراحی گرافیک زیبای بازی ویچر 3 داشت. وی اخیرا اظهار نظر جالبی در مورد رقابت این استودیو با
بتسدا
در ساخت بازیهای نقشآفرینی کرده و رقابت بین دو استودیو را نکتهای مثبت برای هر دوی آنها میداند. وی با معرفی کردن
فالاوت 4
به عنوان یک منبع الهام برای استودیوی لهستانی، اعلام کرد:
وقتی فالاوت 4 عرضه شد، ناگهان اکثر اعضای استودیو ما سرما خوردند و من هنوز هم دلیلش را نمیدانم! (اشاره به اینکه خود را به بیماری زدند تا مرخصی گرفته و به انجام فالاوت ۴ بپردازند) هیچ شکی در آن نیست که بتسدا همواره بازیهای فوقالعادهای میسازد و تمام آثار آنها به عنوان یک منبع الهام برای ما بهشمار میروند. تمامی نیروهای ما در استودیو سیدی پراجکت رد گیمرهای حرفهای هستند و اکثرا هم طرفدار سبک نقشآفرینی هستند. اعتقاد دارم که این رقابت بین دو استودیو هم برای گیمرها و هم برای خودمان یک نکته مثبت بهشمار میرود و باعث خواهد شد تا همواره بازیهای خوبی طراحی کنیم.
بدون شک اظهارنظرات اینچنینی و رقابتهای دوستانه بین بازیسازان، باعث خواهد شد تا صنعت بازیسازی روز به روز پیشرفت کند و این برای گیمرها خبر خوبی است و به سبب آن شاهد بازیهای با کیفیتتر خواهیم بود. نظرات خود را در مورد صحبتهای تکسیرا با زومجی در میان بگذارید. منبع:
داغترین مطالب روز