نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

سیستم جدید بازی League of Legends با هدف کنترل کاربران خاطی معرفی شد

رایوت گیمز سیستم لوت (Loot) جدیدی را برای بازی League of Legends در نظر گرفته که به موجب آن کاربران خاطی با محدودیت‌هایی روبرو خواهند شد. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.
با تغییراتی عظیمی که در کلاینت بازی League of Legends اعمال خواهد شد، از این پس و پس از پایان هر مسابقه، صندوق‌هایی به گیمر اعطا می‌شوند که شامل جوایزی مانند دسترسی موقت یا دایمی به برخی قهرمانان بازی و همچنین پوشش ظاهری و آیتم‌های جدید هستند. ولی برای باز‌کردن هر‌یک از این صندوق‌ها، گیمر‌ها نیاز به کلید دارند که البته به صورت کاملا رایگان در اختیار‌شان قرار خواهند گرفت. با این حال رایوت گیمز قصد دارد تا در این مورد محدودیت‌هایی برای کاربران خاطی ایجاد کند. از این رو افرادی که بیش‌از حد مجاز در حین بازی از آن خارج شوند یا استفاده از الفاظ توهین‌آمیز و مسائل این‌چنینی در مورد آن‌ها مشاهده شود، امکان دسترسی به کلید‌ها را از دست خواهند داد و دیگر نمی‌توانند صندوق‌های مذکور را باز کنند. رایوت گیمز با انتشار پستی رسمی در این مورد گفت:
این سیستم جدید جوایز را در اختیار گیمر‌هایی قرار می‌دهد که به اصول بازی پای‌بند هستند و ما قصد داریم تا از تمامی این افراد، با این روش تشکر کنیم. برای مثال ما پیش از این هرگز پوشش‌های ظاهری را به صورت رایگان هدیه نمی‌دادیم که از این پس کاربران می‌توانند به صورت کاملا رایگان به آن‌ها دسترسی داشته باشند.
به نظر شما سیستم جدید جوایز بازی League of Legends می‌توانند باعث کاهش کاربران خاطی شود؟ نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید. منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده