// چهار شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

نسخه‌ی استیل‌بوک بازی Street Fighter V رونمایی شد

کپ‌کام از نسخه‌ی محدود قاب‌فلزی (استیل‌بوک) بازی Street Fighter V برای عرضه در اروپا رونمایی کرد. این شرکت اطلاعات بیشتری را در رابطه با قیمت و عرضه‌ی این نسخه در آمریکا منتشر نکرده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.
کپ‌کام از نسخه‌ی محدود بازی Street Fighter V‌ برای پلی‌استیشن 4 رونمایی کرده است. نسخه‌ی قاب‌فلزی بازی با تصویری از ریو برروی کاور عرضه‌‌ می‌شود که طبق شنیده‌ها، این نسخه شامل «تمام محتوای بازی» خواهد بود. البته هنوز مشخص نیست که این محتوا شامل محتوای قابل دانلود (DLC) نیز است یا خیر. مدتی قبل یوشینوری اُنو، خالق Street Fighter در مصاحبه‌ای با گیم‌اسپات از برنامه ریزی ۵ ساله برای پشتیبانی از بازی‌های مبارزه‌ای سخن گفته بود.
2970172-street_fighter_v_steelbook_beauty_shot_ryu_stage_europe نسخه قاب‌فلزی بازی Street Fighter V
در حال حاضر نسخه‌ی فلزی بازی تنها برای اروپا بدون اعلام قیمت معرفی شده است. سونی اکنون در حال پشتیبانی مالی و سرمایگذاری برای توسعه‌ و نشر Street Fighter V در قالب یک قرار داده بلند مدت انحصاری است و اگر بخواهیم صحبت‌های کپ‌کام را باور کنیم هیچ یک از نسخه‌های Street Fighter برروی ایکس‌باکس وان عرضه نخواهد شد. اخیرا یوشینوری اُنو در پاسخ این سوال که وی چه پیشنهادی به دارندگان ایکس‌باکس وان طرفدار Street Fighter دارد، گفت:
مدت زمان زیادی تا عرضه‌ی بازی برای جمع‌آوری ۳۰۰ دلار وجود دارد. پلی‌استیشن 4 از نظر قیمت اکنون در جایگاهی بسیار جذاب قرار دارد.
بازی Street Fighter 5 در تاریخ ۱۶ فوریه (۲۷ بهمن ماه) برروی پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود. منبع:  Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده