نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۱۵

بازنویسی پایان داستان The Last of Us توسط یکی از طرفداران

بازی The Last of Us که بهترین بازی سال ۲۰۱۳ شناخته شد، به‌دلیل گیم‌پلی، کاراکترها و داستان بسیار زیبای خود مورد ستایش همگان قرار گرفت. باوجود داستان بسیار قوی بازی، کمتر کسی جرات این را پیدا می‌کرد پایان دیگری را برای آن تصور کند. اما ظاهرا یکی از طرفداران این کار را انجام داده و پایان مخصوص خود را نوشته است.
نِیل دِراکمَن، نویسنده و کارگردان بازی The Last of Us و Uncharted هم از این پایان تعریف کرده و در رابطه با آن گفت:
این پایان جدید بسیار عالی است و پایانی اصلی بازی را زیر سوال می‌برد.
شخصی که این کار را انجام داده گفته روز گذشته و در زیر هوای بارانی، سعی کرده پایان دیگری را برای این بازی بنویسد. اگر تا به‌حال پایان بازی The Last of Us را مشاهده نکردید، ادامه‌ی مطلب را نخوانید، چرا که بخشی از پایان بازی برای شما فاش می‌شود:
مثل صحنه‌ی اصلی، جول اِلی را از بیمارستان نجات می‌دهد و پس از آن با یکدیگر سوار ماشین می‌شوند و به سمت جاده حرکت می‌کنند. زمانی که جول در حال رانندگی است، ماشینی به او نزدیک می‌شود. وی که فکر می‌کند خطر جدیدی اِلی را تهدید می‌کنند، پایش را برروی گاز می‌گذارد و با سرعت زیاد به‌ راه خود ادامه می‌دهد. اما سرانجام ماشین تعقیب‌کننده به وی می‌رسد، جول از شیشه نگاه می‌کند و وین دیزِل را می‌بیند. وین دوست دوران قدیمی جول است که در مسابقات رانندگی با هم شرکت می‌کردند. وین به جول نگاه می‌کند و تنها یک جمله می‌گوید: مسابقه شروع شد!
جالب بود. این طرفدار با وارد کردن وین دیزل اشاره‌ای به شخصیت وی در فیلم سریع و آتشین دارد و آن را با دنیای The Last of Us ادغام کرده است. نظر شما در رابطه با این پایان چیست؟ آیا از طنزی که به پایان احساسی این بازی افزوده شد راضی هستید؟ منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده