نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۹

رفتن بازی Rocket League به آخرالزمان با بسته الحاقی جدید Chaos Run

ماه آینده بازی مسابقه‌ای Rocket League قرار است با انتشار یک بسته الحاقی جدید با نام Chaos Run، مانند سری مد مکس وارد دنیای آخرالزمانی شود. در ادامه با زومجی، تصاویر و اطلاعاتی از این DLC جدید همراه باشید.
تمام محتویات این بسته الحاقی اعم از ماشین‌های جدید، چرخ و آیتم‌های متفاوت با حس و حال دنیای آخرالزمانی تولید شده‌اند. بسته الحاقی Chaos Run بازی Rocket League که ماه آینده با قیمت ۴ دلار عرضه خواهد شد، دارای محتویاتی که در ادامه مشاهده می‌کنید خواهد بود:
  • ۲ ماشین جدید با نام‌های ریپِر (Ripper) و گِراگ (Grog)
  • ۱۲ طراحی جدید (سهم هر کدام از این دو ماشین جدید ۶ طرح است)
  • ۲ نوع نقاشی جدید
  • ۲ چرخ جدید
  • ۲ راکِت تِرِیل جدید با نام‌های سَنداِستورم (Sandstorm) و ناتس- بولتس (Nuts- Bolts)
  • ۳ کلاه جدید برای قراردادن در قسمت بالای ماشین‌ها با نام‌های بوم باکس (Boombox)، کاو اِسکال (Cow Skull) و موهاک (Mohawk)
  • ۳ آنتن جدید با نا‌م‌های بامب پول (Bomb Pole)، رادیواَکتیو (Radioactive)، رِترو بال- وِیستلَند (Retro Ball – Wasteland)
در زمان انتشار بسته الحاقی Chaos Run، قرار است بروزرسانی رایگان جدیدی برای بازی اصلی منتشر شود که زمین مسابقه جدیدی را با نام سرزمین مخروبه (Wasteland) به بازی اضافه کند. عرض این زمین مسابقه از تمام استودیوم‌های بازی راکِت لیگ بزرگ‌تر است. علاوه براین،  جایگاه مکان‌هایی که با استفاده از آن‌ها سرعت خود را افزایش می‌دهید هم نسبت به استادیوم‌های قبلی تغییر زیادی پیدا کرده است. یکی از بزرگ‌ترین تغییرات این زمین، شیب زیاد آن در لبه محیط است که نحوه بازی‌کردن کاربران را به‌صورت کلی تغییر خواهد داد. Rocket League (2) استادیوم Wasteland اولین زمین مسابقه عجیب و غریبی است که در آینده‌ای نزدیک در اختیار کاربران بازی راکت لیگ قرار خواهد گرفت:
Wasteland اولین استادیوم غیرمعمول جدیدی است که در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. در آینده زمین‌های این چنینی بیشتری به بازی اضافه خواهد شد که جذابیت بازی را دوچندان خواهند کرد.
علاوه‌بر استادیوم Wasteland، قرار است محتویات رایگان جدید دیگری به کاربران بازی Rocket League اهدا شود. از این محتویات می‌توان به موسیقی‌های جدید از کِوین ریپِل و چندین آیتم جدید برای گاراژ بازیکنان اشاره کرد. اگرچه تاریخ انتشار دقیق بسته الحاقی Chaos Run اعلام نشده، اما سازندگان این بسته اعلام کردند «اوایل ماه دسامبر» شاهد انتشار آن خواهیم بود. علاوه براین، سازندگان بازی Rocket League قرار است طی هفته‌های آتی «اخبار هیجان‌انگیز دیگری» را در رابطه با این بازی در اختیار طرفداران خود قرار دهند. در انتها می‌توانید تصاویری از بسته الحاقی Rocket League: Chaos Run را مشاهده کرده و نظرات خود را در رابطه با آن‌ها با ما در میان بگذارید:چند ماهی است که از عرضه بازی Rocket League برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی می‌گذرد و براساس اطلاعات منتشرشده، این بازی تاکنون ۵ میلیون بار دانلود شده است. از آن‌جایی که این بازی در لیست بازی‌های رایگان پلی‌استیشن پلاس قرار گرفت، توانست به این موفقیت بزرگ دست یابد. همچنین این بازی بر روی استیم، بیش از یک میلیون بار دانلود شده است. منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده