// یکشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۰

تجربه Fallout 4 بر روی ایپد

به احتمال زیاد عنوان این خبر قدری شما را شوکه کند زیرا که بتسدا نه تنها بازی Fallout 4 را بر روی اسمارت‌فون‌ها یا تبلت‌ها عرضه نکرده، بلکه این بازی به هیچ‌وجه مناسب چنین دستگاه‌هایی ساخته نشده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.
علی‌رغم اینکه بازی فال‌اوت ۴ برای تبلت‌ها منتشر نشده، شما می‌توانید با نرم‌افزاری به نام Moonlight  تمام بازی‌های پی‌سی خود را بر روی تبلت استریم کنید. لازم به ذکر است که این نرم‌افزار سابقا با نام Limelight شناخته می‌شد. اکنون با استفاده از آخرین نسخه اپلیکیشن Moonlight می‌توانید نسخه پی‌سی بازی Fallout 4 را بر روی ایپد استریم کرده و حقیقتا به انجام بازی بپردازید. سازندگان Moonlight در این باره می‌گویند:
با استفاده از Moonlight می‌توانید مجموعه‌ای از بازی‌ها را از یک پی‌سی که از قابلیت گیم‌ استریم پشتیبانی می‌کند توسط اپ بر روی ایپدتان استریم کرده و به بازی بپردازید. Moonlight بهترین گزینه برای بازی بر روی دستگاه‌های همراه بدون هیچ‌گونه افت گرافیکی نسبت به بازی بر روی رایانه است.
علاوه بر این، نسخه جدید این برنامه امکان دسترسی به Steam Big Picture Mode مستقیما از طریق تبلت را به شما می‌دهد. این قابلیت به شما اجازه می‌دهد که بتوانید تمام بازی‌های استیم خود را بر روی تبلت تجربه کنید. [alert variation="alert-info"]اگر از علاقه‌مندان به بازی Fallout 4 هستید، می‌توانید تمام مطالب و ویدیوهای مربوط به این بازی را در صفحه Fallout 4 مشاهده کنید.[/alert] منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده