نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

بازی Homefront: The Revolution تفاوت‌های اساسی با نسخه پیشین خود دارد

بر اساس صحبت‌های سی‌جِی کِرشنِر، نویسنده داستان بازی Homefront: The Revolution، این اثر تفاوت‌های اساسی با نسخه‌ی پیشین خود دارد که آن را به یک بازی کاملا متفاوت تبدیل می‌کنند. با جزییات خبر همراه زومجی باشید.
نسخه اول Homefront در سال ۲۰۱۱ و توسط تی‌اچ‌کیو عرضه شد که یک اثر کاملا معمولی و پر مشکل به شمار می‌رفت. با ورشکست شدن کمپانی سازنده بازی، کرایتک با پرداخت ۵۴۴ هزار دلار امتیاز این سری را خریداری کرد تا پس از Crysis یک اثر شوتر اول‌شخص دیگر نیز داشته باشد. ولی کرایتک نیز چندی بعد بازی را به دیپ سیلور فروخت تا این ناشر هم ساخت قسمت دوم بازی را به استودیوی تازه تاسیس دَم‌باستِر بسپارد. The Revolution هسته داستانی نسخه اول را حفظ کرده و گیمر در نقش یک فرد آمریکایی باید با نیرو‌های کره شمالی که خاکش را تسخیر کرده‌اند مبارزه کند. ولی این تنها موردی است که بازی از قسمت اول به ارث برده و طبق اعلام کِرشنِر، «همه چیز ۳۶۰ درجه گسترش یافته است»:
هر چیزی که در مورد نسخه اول بازی به یاد دارید، فراموش کنید. دَم‌باستِر تاثیر خود را بر روی این بازی گذاشته و به هیچ وجه شاهد دنباله مستقیمی از نسخه قبلی نخواهیم بود. به همین دلیل هم اسم بازی Homefront 2 نیست. البته ما هنوز هم نام بازی را حفظ کرده‌ایم. چرا که داستان مقابله یک وطن‌پرست با دشمنانی که به خاکش حمله می‌کنند، پتانسایل بسیار بالایی دارد. البته این پتانسیل در نسخه اول از لحاظ داستانی موفق بود. ولی هرگز مکانیزم‌های گیم‌پلی بازی نتوانستند هم‌راستا با داستان باشند.
Homefront: The Revolution در فیلادلفیای آمریکا جریان خواهد داشت که توسط ارتش کره‌شمالی تسخیر شده است. گیمر عضوی از یک گروه چریکی است که برای باز‌پس گرفتن سرزمینشان تلاش می‌کنند. بازی شامل حالت‌های تک‌نفره و چند‌نفره Co-op است و هنوز اطلاعات دقیقی در مورد وجود یا نبود بخش چند‌نفره معمولی در بازی ارایه نشده است. این اثر ابتدا برای عرضه در سال ۲۰۱۵ برنامه‌ریزی شده بود که دیپ‌سیلور برای بهبود بازی، آن را تا سال ۲۰۱۶ به تعویق انداخت. پلتفرم‌های مقصد بازی نیز ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی خواهند بود. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده