// پنجشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۴۵

نقشه Nuketown در Black Ops 3 دیگر به صورت جداگانه در دسترس نیست

به گفته‌ی تری‌آرک، توسعه‌‌دهنده‌ی بازی Call of Duty: Black Ops 3، نقشه‌ی رنگارنگ Nuketown از امروز دیگر به صورت جداگانه در دسترس بازیکنان برای رقابت قرار نخواهد داشت. برای جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.
سرگرمی به پایان رسید و اگر شما تا کنون طعم رقابت در نقشه‌ی Nukedown را با دوستان خود نچشیدید دیگر امکان اجرای نقشه‌ را به صورت جداگانه نخواهید داشت. به گفته‌ی تری‌آرک در حالی که این نقشه هنوز در بخش آنلاین در دسترس است اما Nukedown دیگر جایی در لیست جداگانه برای اجرا ندارد. به این ترتیب بازیکنانی که علاقمند به بازی در این نقشه هستند باید با انتخاب حالت بازی Chaos Moshpit به صورت چرخشی وارد این نقشه بشوند. Nuketown از امروز در لیست نقشه‌های Chaos Moshpit  قرار گرفته و دیگر به صورت جداگانه قابل انتخاب نیست. توئیتر رسمی استودیوی تری‌آرک امروز با انتشار توئیتی این خبر را رسم اعلام کرد:
لیست اجرای آخر هفته Nuketown از امروز به پایان می‌رسد. این نقشه برای کسانی که آن را دانلود کرده‌اند از طریق قسمت Bonus و Chaos Moshpit در دسترس قرار دارد.
نقشه‌ی Nuketown در اولین نسخه‌ از بازی‌های منتشر شده در بسیاری از نقاط جهان به صورت رایگان در دسترس قرار دارد. این موضوع در بازی‌های مجموعه Call of Duty امری غیر معمول به حساب نمی‌آید. اما زمان وقوع این موضوع کمی بعد از عرضه‌ی بازی تعجب‌آور است. ناشر بازی کمی قبل از عرضه‌ی Black Ops 3 خبر بازسازی نقشه‌ی Nuketown را با انتشار ویدیویی تایید کرده بودند. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده