نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۲۵

کاربران نسخه آزمایشی بروزرسانی‌ ایکس‌باکس وان شانس دریافت یک جایزه بزرگ را دارند

بروزرسانی بزرگ ایکس‌باکس وان با نام New Xbox One Exprience فردا (۲۱ آبان) به صورت رسمی برای تمام کاربران ارایه خواهد شد. حال مایکروسافت اعلام کرده قصد دارد از کاربران نسخه‌ آزمایشی این بروزرسانی تقدیر کند. با زومجی همراه باشید.
مایک ایبارا، سرپرست بخش مهندسی ایکس‌باکس، که طراح اصلی «تجربه جدید ایکس‌باکس وان» نیز به شمار می‌رود، پستی در توییتر رسمی خود منتشر کرد که خبر از یک جایزه بزرگ برای کاربران نسخه‌ آزمایشی این بروزرسانی می‌دهد:
احتمالا برنامه‌ی خاصی برای کاربران نسخه‌ آزمایشی بروزرسانی بزرگ ایکس‌باکس وان خواهیم داشت که همواره در کنار ما بودند.
New Xbox One Exprience در حالی ۲۱ آبان عرضه خواهد شد که پیش از این برای مدت طولانی و بازه‌ای چند‌ماهه به صورت آزمایشی برای برخی کاربران عرضه شده بود. این بروزرسانی بزرگ تغییراتی کلی در ظاهر داشبورد کنسول اعمال خواهد کرد که به موجب آن با محیطی بسیار زیبا‌تر روبرو خواهیم شد. همچنین قابلیت مورد انتظار Backward Compatibility نیز از طریق این بروزرسانی به کنسول اضافه می‌شود که با پشتیبانی از ۱۰۴ بازی خاطره‌انگیز ایکس‌باکس 360 کار خود را آغاز خواهد کرد. همچنین ایکس‌باکس وان پس از این بروزرسانی دیگر از کنترل‌های حرکتی مبتنی بر کینکت در منو‌ها پشتیبانی نخواهد کرد که دلیل آن عدم کاربردی بودن اعلام شده است. پس از این‌که ایبارا اعلام کرد قصد تقدیر از برخی کاربران نسخه‌ آزمایشی بروزرسانی‌ را دارد، یکی از طرفداران سوال کرد که آیا این جایزه دسترسی پیش از موعد به بازی‌های بعدی Backward Compatibility خواهد بود که پاسخ مدیر بخش مهندسی ایکس‌باکس وان یک «نه» قاطع بود! منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده