نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۲۲ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۴:۰۰

صحبت‌ های سازنده بازی Just Cause 3 درباره‌ی نبود بخش چند نفره

Just Cause 3، بازی اکشن جهان آزاد استودیو آوالانچ، با تمرکز بر روی بخش تک نفره منتشر می‌شود اما رولاند لسترلین،کارگردان بازی، در مصاحبه‌ای که اخیرا با وب‌سایت گیم‌اسپات داشته، احتمال انتشار بخش چند نفره برای بازی را رد نکرده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
رولاند لسترلین، کارگردان بازی جهان آزاد Just Cause 3، در مصاحبه‌ای که اخیرا با وب‌سایت گیم‌اسپات انجام داده، گفت که آنها احتمال انتشار بخش چند نفره برای بازی را رد نمی‌کنند و در مقطعی حتی درباره بخش چند نفره برای بازی صحبت‌هایی‌ انجام داده بودند:
ما خیلی‌ درباره وجود بخش چند نفره در بازی صحبت  کردیم. اگر خاطرتان باشد، جامعه‌ی‌ ماد سازی برای بازی Just Cause 2 یک ماد بخش چند نفره ساخته بود که انجام آن‌ بسیار لذت‌بخش بود و دقیقا با ذات بازی Just Cause 2 که یک بازی سندباکس زیبا در یک جهان آزاد بسیار بزرگ بود، هم‌خوانی داشت. خیلی‌ از افراد با دیدن بازی Just Cause 2 تعجب کرده بودند زیرا تصور نمی‌کردند که کنسول‌های بازی‌ چنین توانایی را داشته باشند. ما با Just Cause 3 نیز دقیقا می‌خواستیم همان تجربه را داشته باشیم. فیزیک و گرافیک پیشرفته‌تر و تمرکز زیاد بر روی شخصیت اصلی‌ بازی.
وی در ادامه توضیح داد که قابلیت‌های اجتماعی‌ پلتفرم‌های حال حاضر باعث شده که گیمر‌ها توانایی این را داشته باشند که بتوانند تجربه‌های خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند و این مساله به سود بازی‌هایی مانند Just Cause 3 خواهد بود. وی همچنین افزود که استودیو آنها احتمال انتشار بخش چند نفره برای بازی را رد نمی‌کند اما در حال حاضر آنها تمام تمرکز خود را بر روی بخش تک نفره گذاشته‌اند:
چیزی که ما یافتیم این بود که بسیاری از بازیکنان دوست دارند ویدیوهای خود را از بازی‌ها به اشتراک بگذارند به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم که بر روی این جنبه از بازی خود زمان زیادی را صرف کنیم. چالش‌ها، بخش گوست مود و توانایی اینکه دوستان خود را به چالش‌های مختلف دعوت کنید از جمله مواردی بودند که ما وقت زیادی برایشان صرف کردیم. توانایی‌های اشتراک گذاری کنسول پلی‌استیشن 4 و ویژگی‌ آپلود کنسول ایکس‌باکس وان و همچنین بخش Spectator پلتفرم استیم باعث شد که ما تمرکز زیادی بر روی این جنبه از بازی خود داشته باشیم. به نظر من تمامی این موارد برای بازی Just Cause 3 عالی‌ هستند. این مساله اصلا به این معنی نیست که ما کاملا انتشار بخش چند نفره را برای بازی در آینده رد می‌کنیم اما در حال حاضر ما می‌خواهیم تمام انرژی خود را بر روی یک بازی بسیار خوب تک نفره سندباکس بگذاریم.
اینکه آوالانچ می‌خواهد چه سیاستی را در قبال بخش چند نفره Just Cause 3 اتخاذ کند، هنوز مشخص نیست. بازی Just Cause 2 نیز بدون بخش چند نفره منتشر شد اما تعدادی از طرفداران توسط یک ماد این بخش را به بازی اضافه کردند که مورد توجه آوالانچ و اسکوئر انیکس (ناشر بازی) قرار گرفت. قسمت سوم بازی Just Cause در تاریخ ۱ دسامبر (۱۰ آذر) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی‌ ویندوزی منتشر خواهد شد. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده