نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۰

کاربران نسخه ایکس‌ باکس وان بازی Fallout 4 ممکن است مجبور باشند دوباره بازی را دانلود کنند

کمپانی بتسدا، سازنده بازی فوق‌العاده مورد انتظار Fallout 4، امروز با انتشار اخطاری گفت که امکان دارد کاربران نسخه ایکس‌باکس وان بازی، فایل اشتباهی‌ را دانلود کرده باشند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
بتسدا، امروز با انتشار اخطاری به کاربران کنسول ایکس‌باکس وان اعلام کرد که اگر آنها بازی Fallout 4 را تا قبل از روز ۲۷ اکتبر (۵ آبان) پیش خرید کرده‌اند و از ویژگی‌ Instant On کنسول خود استفاده نمی‌کنند، احتمال دارد که یک فایل اشتباه را دانلود کرده باشند و باید دوباره بازی را دانلود و نصب کنند. اگر شما نیز از کاربرانی هستید که بازی را در این بازه زمانی‌ پیش خرید کردید، نیاز دارید که فایل دانلود شده را پاک کنید و دوباره بازی را دانلود و نصب کنید. کسانی‌ هم که پس از تاریخ ۲۷ اکتبر (۵ آبان) بازی را خریداری کرده‌اند، مشکلی‌ نخواهند داشت. در زیر مراحل پاک کردن این فایل اشتباه و دوباره نصب کردن آن‌ را بر روی کنسول ایکس‌باکس وان می‌توانید ببینید:
  • به قسمت «بازی‌ها و اپلیکیشن‌های من» بروید
  • در قسمت بازی ها، بازی Fallout 4 را پیدا کنید
  • هنگامی که بر روی نام بازی هستید، دکمه Menu را بر روی کنترلر خود فشار دهید
  • گزینه «مدیریت بازی» (Manage Game) را انتخاب کنید.
  • در بخش مدیریت بازی، مکانی را که بازی نصب شده است، انتخاب کنید
  • گزینه Uninstall را بزنید
  • هنگامی که بازی به طور کامل Uninstall شد، به بخش «بازی‌ها و اپلیکیشن‌های من» باز گردید
  • در قسمت بازی ها، به بخش «آماده نصب» (Ready to Install) بروید
  • بازی را انتخاب کنید
  • دکمه A را بر روی کنترلر بزنید
  • گزینه نصب را انتخاب کنید
این اولین باری نیست که چنین مشکلی‌ برای کاربران ایکس‌باکس وان به وجود می‌آید. در ماه اکتبر نیز دقیقا چنین مشکلی‌ برای بازی Halo 5: Guardians رخ داده بود. بازی Fallout 4 در تاریخ ۱۰ نوامبر (۱۹ آبان) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی‌ منتشر خواهد شد. در راستای دیگر اخبار مربوط به این بازی، چند روز پیش بتسدا تریلر زمان عرضه بازی را منتشر کرد. همچنین دو اپلیکیشن موبایل Pip-Boy وFallout C.H.A.T نیز توسط این کمپانی برای تلفن‌های هوشمند منتشر شد. علاوه بر این چندی پیش لیست پرک‌های بازی و همچنین لیست تروفی‌های آن منتشر شد. همچنین اگر شما می‌خواهید هرچه بیشتر با این بازی و داستان آن آشنا شوید، به شما پیشنهاد می‌کنیم مقاله داستان کامل سری Fallout از نسخه اول تا لحظه آغاز Fallout 4 به قلم آرش عیاری را در زومجی مطالعه کنید. اگر هم تجربه نسخه‌های قبلی بازی را ندارید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله راهنمای دنیای Fallout برای مبتدیان را از دست ندهید. در انتها نیز برای اینکه بدانید چرا انتظار برای بازی بسیار سخت است، خواندن ۱۰ ویژگی قسمت چهارم بازی نیز خالی از لطف نیست.
[alert variation="alert-info"]اگر از علاقه‌مندان به بازی Fallout 4 هستید، می‌توانید تمام مطالب و ویدیوهای مربوط به این بازی را در صفحه Fallout 4 مشاهده کنید.[/alert]
منبع: Gamespot  


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده