نویسنده: آرش رستمی
// پنجشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۰

احتمال رونمایی از نسخه کنسولی بازی Overwatch در نمایشگاه بلیزکان

درحالی‌که نسخه‌ی بتای Overwatch به‌طور محدود در دسترس تعدادی از پی‌سی‌بازها قرار گرفته، این احتمال وجود دارد که نسخه‌ی کنسولی بازی در بلیزکان امسال به طرفداران معرفی شود. با جزئیات این خبر همراه زومجی باشید.
ماه گذشته بود که شایعه شد بلیزارد قصد دارد بازی شوتر گروهی Overwatch را علاوه بر رایانه‌های شخصی برای کنسول‌های بازی هم عرضه کند. شایعه از آنجا قوت گرفت که تعدادی از طرفداران، عبارت زیر را در کدهای سایت اروپایی بازی پیدا کردند:
Overwatch بازی شوتر گروهی بلیزارد برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی است.
گرچه پس از انتشار این خبر، بلیزارد فوراً عبارت فوق را تغییر داد، ولی هواداران Overwatch دلایل دیگری هم برای امیدوار بودن دارند. یکی از این دلایل، ادعای وب‌سایت Overpwn مبنی بر وجود عبارت‌های INITIAL_PSN_OR_XBL_AUTH و WAITING_FOR_PSN_OR_XBL_AUTH در کدهای منبع بازی و اشاره‌ی ‌آن‌ها به شبکه‌های ایکس‌باکس لایو و پلی‌استیشن نتورک است. دلیل دیگر، صحبت‌های جف کاپلان، کارگردان Overwatch، طی مراسم رونمایی از بازی در بلیزکان ۲۰۱۴ است. آن‌طور که یوروگیمر از کاپلان نقل کرده، وی در آن زمان نسبت به عرضه‌ی بازی برای «همه‌ی» پلتفرم‌های ممکن ابراز علاقه کرده و ساخت نسخه‌ی کنسولی را اقدامی «فوق‌العاده» خوانده بود. با این اوصاف می‌توانیم امیدوار باشیم که به‌زودی و احتمالاً در بلیزکان خبری درباره‌ی نسخه‌ی کنسولی بشنویم. نمایشگاه بلیزکان ۲۰۱۵ از فردا کارش را آغاز خواهد کرد. ما هم با پوشش اخبار این رویداد در زومجی همراه شما خواهیم بود. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده