نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۰

بلیزارد قصد بازسازی برخی از بازی‌های قدیمی خود را دارد

کمپانی بلیزارد قصد دارد تا با تاسیس بخش جدید «بازی‌های کلاسیک»، تعدادی از بازی‌های قدیمی و خاطره‌انگیز خود را بازسازی کند و برای این منظور نیروی جدید نیز استخدام می‌کند. با زومجی همراه باشید.
بلیزارد به دنبال استخدام یک مهندس جدید برای فعالیت در زمینه بازی‌های Starcraft، Warcraft III و Diablo II است و در این زمینه آگهی زیر را منتشر کرده است:
داستان غنی، بخش چند‌نفره جذاب و ارزش تکرار بسیار بالا عواملی هستند که Starcraft، Diablo II و Warcraft III را به باز‌ی‌هایی بی‌نظیر در زمان خودشان تبدیل کردند. ولی پیش‌رفت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری باعث شده تا نسل امروز نتوانند از این بازی‌ها لذت ببرند. ما قصد داریم تا این بازی‌ها را مجددا به دوران با‌شکوه‌شان بازگردانیم و به این دلیل به استعداد‌های مهندسی شما نیازمندیم. البته در این راه به علاقه و پشتکار بالایی نیاز خواهید داشت.
تیم جدید بازی‌های کلاسیک بلیزارد متشکل از چند نفر خواهد بود و این کمپانی در ادامه آگهی خود اعلام کرده داوطلبان باید سابقه حضور در تیم‌های کوچک بازیسازی را داشته باشند و بتوانند کار چند‌نفر را به طور همزمان انجام دهند. مسوولیت‌های شغلی افراد جذب شده نیز به شرح زیر خواهد بود:
  • ساخت مجدد گیم‌پلی بازی بر روی سیستم‌عامل‌های جدید
  • بازسازی و القای حسی که نسخه‌های اولیه در خود داشتند
  • ساخت صحیح قابلیت‌های جدید و رفع مشکلات آن‌ها
  • بهبود مبارزات برای ارتقای حالت چند‌نفره
  • شناسایی و رفع تمام ایرادات اعم‌از کرش‌کردن، قفل کردن و مشکلات این‌چنینی
البته لازم به ذکر است که بلیزارد بعدا اعلام کرده هدف از تشکیل این تیم، عرضه حتمی بازی نیست و این کمپانی بیش‌تر قصد دارد تا بازی‌های قدیمی خود را بازسازی کند و در کلکسیون بازی‌های خود نگه دارد. بلیزارد روزهای ۱۴ و ۱۵ آبان رویداد بلیزکان را در کالیفرنیا برگزار خواهد کرد که احتمال دارد در خلال آن گزارش دقیق‌تری در مورد واحد جدید بازی‌های کلاسیک ارایه شود. بلیزارد همچنین اولین نمایش از فیلم Warcraft را منتشر کرده که می‌توانید در زومجی تماشا کنید. نظرات خود را در مورد بازسازی بازی‌های قدیمی بلیزارد با زومجی در میان بگذارید. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده