// چهار شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۰

نسخه جدید بازی Tera سال ۲۰۱۶ برای اندروید و آی‌او‌اس منتشر می‌شود

نکسون و بلوهول (Bluehole) برای تولید یک نسخه‌ی رایگان (Free-to-Play) از Tera، بازی سبک چند نفره آنلاین کلان (MMO) به توافق رسیده‌اند. این بازی در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۶ برای اندروید و آی‌او‌اس عرضه می شود. در ادامه با زومجی همراه باشید.

براساس گزارش 2P، این نسخه از بازی Tera که T2 نامگذاری شده با همکاری چند تن از توسعه‌دهندگان نسخه اصلی Tera با استفاده از موتور Unreal 4 ساخته می‌شود. هنوز تاریخ خاصی جهت عرضه‌ی این بازی اعلام نشده و  این موضوع که آیا این بازی از همان سیاست اقتصادی رایگان نسخه‌ی  پیشین رایانه‌شخصی پیروی می‌کند یا خیر، هنوز مشخص نیست. انتظار داریم که با نزدیک شدن به تاریخ انتشار بازی اطلاعات بیشتری را از توسعه‌دهندگان کسب کنیم.

Tera، بازی اکشن مبارزه‌ای برپایه‌ی MMO است که بیشتر تکیه بر مهارت نسبت به قدرت بازیکن دارد. از زمان عرضه‌ی نسخه‌ی اصلی بازی در سال ۲۰۱۲ تا کنون بسته‌های مختلفی برای این بازی منتشر شده است. Tera برای اولین بار در سال ۲۰۱۱ در ژاپن و کره‌ جنوبی منتشر شد این بازی بعدها در سال ۲۰۱۲ در آمریکا و سپس در اروپا نیز در دسترس علاقمندان قرار گرفت. اکنون باید دید  استودیو بلوهول و به ویژه نِکسون دو تولید کننده‌ی کره‌ای که در زمینه‌ی عرضه‌ی بازی‌های free-to-play تجربه‌ی زیادی دارد چگونه قصد عرضه‌ی این بازی پرطرفدار چندنفره آنلاین را برروی دو پلتفرم محبوب موبایل دارند. منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده