نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

تماشا کنید: هدست جدید In-ear سونی برای کنسول پلی‌استیشن 4

سونی امروز با انتشار ویدیویی، هدست جدید درون گوشی (In-Ear) را برای کنسول پلی‌استیشن 4 معرفی‌ کرد. این هدست که دارای صدای استریو و قابلیت Noise-reducing (کاهش صدای محیط) است، در ماه دسامبر برای این کنسول عرضه می‌شود. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
سونی امروز از هدست جدید درون گوشی مخصوص پلی‌استیشن 4 رونمایی کرد. این هدست سیم‌دار علاوه بر پلی‌استیشن 4، با پلی‌استیشن ویتا، تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند نیز کار می‌کند. از قابلیت‌های این هدست جدید می‌توان به صدای استریو و قابلیت کاهش صدای محیط اشاره کرد. شما با فعال کردن قابلیتی به نام AudioShield، می‌توانید کاملا صدایی که در محیط اطراف‌تان است را از بین ببرید و در بازی غرق شوید. باطری شارژی که در این هدست تعبیه شده، ۱۵ ساعت مداوم به شما اجازه استفاده از قابلیت AudioShield را می‌دهد و شما می‌توانید هدست را از طریق کابل یواس‌بی ایی که درون جعبه وجود دارد، شارژ کنید. همچنین برروی این هدست یک میکروفن تعبیه شده است که به شما امکان چت کردن با دوستان‌تان را می‌دهد. هنگامی که این هدست را به گوشی هوشمند خود وصل کردید، می‌توانید از این میکرفن برای پاسخ دادن به تماس‌هایتان استفاده کنید. از دیگر امکانات این هدست می‌توان به وجود دکمه‌های کنترل صدا، پاسخ تماس و قطع کردن صدای میکروفن اشاره کرد. اسپیکرهای ۱۳ میلی‌‌متری تعبیه شده در این هدست توانایی این را دارند که برای شما صدایی با باس بسیار قوی تولید کنند. این هدست علاوه بر وصل شدن به جک‌های استاندارد ۳.۵ میلیمتری، توانایی این را دارد که مستقیما به گیم‌پد پلی‌استیشن 4 شما وصل شود.سیم این هدست نیز به رنگ آبی‌ است و درون جعبه هدست جدید پلی‌استیشن، یک کیف برای حمل آن‌ وجود دارد. هدست In-ear پلی‌استیشن از تاریخ ۴ دسامبر (۱۳ آ‌ذر) در انگلستان و ایرلند و ازتاریخ ۹ دسامبر (۱۸ آذر) در اروپا، استرالیا، نیوزیلند، خاورمیانه و آفریقا در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت. قیمت این هدست ۷۷.۹۹ پوند انگلستان / ۸۰.۹۹ یورو خواهد بود. در ادامه می‌توانید ویدیو تبلیغاتی این هدفون را مشاهده کنید:

|

در ادامه نیز می‌توانید تصاویری را از این محصول جدید مشاهده کنید: 1 22118750724_fc3037b49e_o 22553828900_4b2f0f9777_o نظر شما درباره این هدست چیست؟ منبع: بلاگ اروپای پلی‌استیشن


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده