// سه شنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۰

۲۵ میلیون بازیکن در بازی Destiny ثبت شده‌اند

اکتیویژن ناشر بازی Destiny در جریان گزارش درآمد خود در روز دوشنبه از ثبت شدن بیش از ۲۵ میلیون کاربر در این بازی خبر داد. بازی World of Warcraft نیز با کاهش ۱۰۰ هزار مشترک روبرو بوده است. در ادامه با زومجی برای جزئیات گزارش همراه باشید.
Destiny، بازی تیراندازی بانجی اکنون بیش از ۲۵ میلیون کاربر ثبت شده را میزبانی می‌کند. این رقم افزایش آمار را از ۲۰ میلیون در ماه می و ۱۶ میلیون در ماه فوریه نشان می‌دهد. به عنوان بخشی از گزارش اکتیویژن، این شرکت از میانگین حضور سه ساعته‌ی کاربران در بازی Destiny و همچنین پربیننده‌ترین بازی کنسولی بودن Destiny در خدمات استریم توئیچ سخن گفت. با توجه به گزارش، درآمد خالص سه ماهه منتهی به ۳۰ سپتامبر شرکت اکتیویژن بلیزارد، ۱.۰۴ میلیارد دلار بوده است. این رقم کمی کاهش را نسبت به درآمد ۱.۱۷ میلیارد دلاری این شرکت در مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد. درآمد خالص حاصل شده از کانال‌های دیجیتالی در این بازه‌ی زمانی نیز ۶۹۷ میلیون دلار بوده که تا کنون بیشترین سود حاصل شده از این طریق بوده است. علاوه بر این، درآمد حاصل شده از کانال‌های دیجیتالی ۶۷ درصد کل درآمد شرکت را شامل می‌شود که نسبت به سال گذشته، ۳۸ درصد افزایش را نشان می‌دهد. این موضوع یک رکورد در درآمد اکتیویژن بلیزارد است. با این حساب اکتیویژن بلیزارد سود ۱۵۸ میلیون دلاری را در مقایسه با ۱۷۳ میلیون دلار سود مدت مشابه سال گذشته کسب کرده است. برخی دیگر از ارقام گزارش اکتیویژن در جریان گزارش مالی به شرح زیر است:
  • مشترکین World of Warcraft به ۵.۵ میلیون کاربر، کمی کمتر از ۵.۶ میلیون مشترک سه ماهه گذشته رسیده است.
  • Call of Duty به لطف «کاتولوگ فروش قوی» برای بازی‌های Black Ops II ،Call of Duty: Black Ops و Advanced Warfare، رشد «دو رقمی درصد سود» را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد.
  • «معیارهای کلیدی تعهدات مالی» بازی Hearthstone در طول سه ماه نسبت به سال گذشته رشد ۷۷ درصدی را نشان می‌دهد. بازی در رابطه با درآمد سه ماهه یک رکورد جدید را برای سری ثبت کرده است.
  • ۲ میلیون نسخه از بازی Diablo III تاکنون در کشور چین به فروش رفته است.
  • نسخه‌ی آزمایشی بتا بازی Overwatch تاکنون ۷ میلیون عضو داشته است. این رقم کشور چین را شامل نمی‌شود.
این ناشر همچنین امروز خرید استودیوی سازنده بازی Candy Crush را با رقم ۵.۹. میلیارد دلار رسما اعلام کرد. بابی کوتیک، مدیر عامل اکتیویژن در رابطه با این خرید گفت:
ما به بهره‌مندی از کانون تمرکز خود برای ایجاد بهترین جهان تعاملی ادامه می‌دهیم. کارمندان فوق‌العاده با استعداد ما در سراسر جهان باری دیگر محتوای بزرگ و نتایج مالی قوی‌ ای را تحویل داده‌اند. بازی‌های موبایل برای رشد سرگرمی‌های تعاملی بزرگترین و سریع‌ترین فرصت محسوب می‌شوند و ما یکی از موفق‌ترین شرکت‌های بازی‌های تلفن همراه را در جهان خواهیم داشت. تیم‌های با استعداد آنها محتوایات بزرگی را به مشتریان جدید در مناطق جغرافیایی جدید در سراسر جهان ارائه می‌دهند. کینگ (استودیوی خریداری شده توسط اکتیویژن) دارای تیم مدیریتی شگفت‌انگیز و بیش از  ۱۶۰۰ کارمند فوق‌العاده با استعداد است و ما برای خوش‌آمد گویی به آنها برای حضور در خانواده اکتیویژن بلیزارد هیجان‌زده هستیم.
منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده