آزادی کامل در نحوه به پایان رساندن مراحل WiLD
بنا به گفتههای مایکل انسل، رئیس استودیو وایلد شیپ، سازنده بازی WiLD، بازیکن این توانایی را دارد که مراحل را هرگونه که بخواهد به اتمام برساند.
مایکل انسل، رئیس استودیو وایلد شیپ که وظیفه ساخت WiLD، بازی انحصاری کنسول پلیاستیشن 4 را بر عهده دارد، در مصاحبهای درباره اینکه مراحل بازی چگونه طراحی شدهاند و تفاوتهایش با بازیهای دیگر توضیحاتی داد:
چیزی که من از آن در بازیهای دیگر متنفرم، این است که در بازیهای دیگر، شما دقیقا میدانید که باید در مراحل مختلف چه کاری انجام دهید.بازی WiLD به شما این توانایی را میدهد که موقعیت را ارزیابی کرده و بر اساس موقعیت خود، تصمیم بگیرید. در ویدیویی نیز که اخیرا از گیمپلی بازی منتشر شده بود، این مساله کاملا مشهود بود:
در بازی بازیکنان میتوانند خود را بسنجند و ببینند که چالشهای بزرگ را ترجیح میدهند یا چالشهای کوچک.در دیگر اخبار مربوط به بازی WiLD چندی پیش مشخص شد که بخش چند نفره این بازی، شباهت بسیار زیادی به بخش چندنفره بازی Bloodborne دارد. بازی WiLD در تاریخ نامشخصی و به صورت انحصاری برای کنسول پلیاستیشن 4 منتشر خواهد شد. نظر شما درباره طراحی مراحل بازی WiLD چیست؟ منبع: Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده