نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۵

دلایل نبود بخش داستانی در نسخه‌های نسل هفتمی CoD: Black Ops 3 از زبان تری‌آرک

بازی Call of Duty: Black Ops 3 چند روز دیگر منتشر خواهد شد و تری‌آرک وعده یک اثر بزرگ‌تر و وسیع‌تر را نسبت به نسخه‌های پیشین داده‌ است. با این حال نسخه نسل هفتمی این بازی، فاقد بخش داستانی خواهد بود که سازندگان دلایل این امر را شرح داده‌اند. با جزییات خبر همراه زومجی باشید.
جیمز بلاندل، کارگردان بازی Call of Duty: Black Ops 3، در مصاحبه با مجله رسمی ایکس‌باکس، دلایل عدم عرضه بخش داستانی برای نسخه‌های نسل هفتمی را به شرح زیر توضیح داد:
اجازه دهید تا مسئله را با یک مثال ساده شرح دهم. نسخه جدید بازی، با تمرکز بر روی حالت همکاری چند‌نفره ساخته شده و از قابلیت‌هایی مثل شخصی‌سازی سلاح‌ها بهره می‌برد. حال فرض کنید که من سلاحم را با انواع و اقسام قابلیت‌ها شخصی‌سازی کردم، هم‌تیمی من برای این‌که بتواند این ویژگی‌ها را ببیند، باید تک‌تک جزییات مختص شخصی‌سازی را در حافظه کنسول بارگذاری کرده باشد. این امکان در حافظه‌های کنسول‌های نسل هفتمی وجود ندارد. البته ما می‌توانستیم تا بخش داستانی را با جزییات کم‌تر بر روی پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 ارایه دهیم ولی شخصا و به عنوان سازنده این بازی، ترجیح می‌دهم تا به جای ارایه یک نسخه ناقص، کلا چیزی ارایه نکنم. ولی بر روی نسخه‌هایی نسل هشتمی و رایانه‌های شخصی، این امکان وجود داشت تا بازی محبوبم را به شکل دلخواهم ارایه کنم که امیدوارم طرفداران از تجربه آن لذت ببرند.
Call of Duty: Black Ops 3 در تاریخ ۱۵ آبان برای کنسول‌های پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس 360، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد که البته نسخه‌های نسل هفتمی علاوه بر نداشتن بخش داستانی، بر روی ۳۰ فریم در ثانیه نیز اجرا خواهند شد. همچنین این نسخه از یک بخش کاملا جدید با نام Free Run بهره می‌برد که در این حالت گیمر باید از تعدادی موانع عبور کند.شما همچنین می‌توانید تریلر زمان عرضه این بازی را در زومجی تماشا کنید. منبع:Gamesradar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده