نویسنده: سعید نیکبخت
// یکشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

انتشار بروزرسانی برای سه بازی Borderlands 2, The Pre-Sequel و Handsome Collection

استودیو گیِرباکس طی روزهای گذشته اعلام کرد در حال تولید یک بروزرسانی بزرگ برای سه بازی Borderlands 2, The Pre-Sequel و Handsome Collection است و با این آپدیت قصد دارد بهینه‌سازی‌هایی را در گیم‌پلی بازی ایجاد و همچنین باگ‌های آن را هم رفع کند. با زومجی همراه باشید.
گیرباکس اعلام کرده بروزرسانی ذکر شده هم‌اکنون برای بازی‌های Borderlands 2, Borderlands: The Pre-Sequel و Borderlands: The Handsome Collection در دسترس است. علاوه بر این، سازندگان مجموعه Borderlands لیست محتویات این بروزرسانی برای سه بازی را هم منتشر کردند که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید:

بازی Borderlands 2

این بروزرسانی شامل تغییرات عمده‌ای است که کاربران زمان زیادی است درخواست آن‌ها را کرده‌اند. از این تغییرات می‌توان به ایجاد بالانس در قسمت‌های مختلف بازی و البته عناصر توانایی شخصیت‌ها اشاره کرد. این آپدیت همچنین بهینه‌سازی‌هایی را هم در سیستم غارت بازی در سطح افسانه‌ای (Legendary) ایجاد می‌کند. بروزرسانی جدید بازی بازی Borderlands 2 هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس 360 و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

بازی Borderlands: The Pre-Sequel

بروزرسانی بازی Borderlands: The Pre-Sequel اصولا باگ‌های بازی را رفع می‌کند و بهینه‌سازی‌های کلی‌ای را هم در عملکرد بازی ایجاد کرده است. علاوه بر این، همچنین بهینه‌سازی‌هایی هم در سیستم غارت بازی در سطح افسانه‌ای ایجاد شده است. بروزرسانی جدید بازی بازی Borderlands: The Pre-Sequel هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس 360 و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

بازی Borderlands: The Handsome Collection

بروزرسانی بازی Borderlands: The Handsome Collection، علاوه بر تغییراتی که در دو بازی Borderlands 2 و The Pre-Sequel ذکر شد، بهینه‌سازی‌هایی را هم در عملکرد کلی بازی ایجاد می‌کند. این آپدیت همچنین مشکل نسخه ایکس‌باکس وان بازی برای اتصال به بخش چندنفره را هم رفع کرده است. به دلیل این محتوای اضافی، حجم بروزرسانی نسخه ایکس‌باکس وان بازی Borderlands: The Handsome Collection از پلی‌استیشن 4 بیشتر است. این بروزرسانی هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در دسترس است. Borderlands باتوجه به اعتیاد‌آور بودن مجموعه بازی‌های Borderlands، حمایت سازندگان پس از سال‌های طولانی از انتشار بازی کار شایسته و پسندیده‌ای است. بازی Borderlands: The Handsome Collection که شامل دو بازی Borderlands 2 و Borderlands: The Pre-Sequel است، در تاریخ ۲۴ مارس (چهارم فروردین ۱۳۹۴) برای دو کنسول نسل هشتمی سونی و مایکروسافت عرضه شد. علاوه بر بهینه‌سازی‌های فراوانی که روی گرافیک بازی صورت گرفته، تمام بسته‌های الحاقی دو بازی به صورت رایگان در این مجموعه قرار دارند. بنابراین با خرید این بسته، می‌توانید میلیون‌ها ساعت در سیاره‌ی پاندورا و کره‌ی ماه به جست و جو، کاوش و کارهای دیگر که طرفداران این بازی بیشتر با آن‌ها آشنا هستند بپردازید. Borderlands: The Handsome Collection همچنین از قابلیت cross-save هم پشتیبانی می‌کند. با استفاده از این قابلیت دارندگان دو بازی Borderlands 2 و Borderlands: The Pre-Sequel می‌توانند فایل‌های ذخیره خود را از نسخه‌ی ایکس‌باکس 360 به ایکس‌باکس وان و از نسخه‌ی پلی‌استیشن 3 به پلی‌استیشن 4 انتقال دهند. این مجموعه همچنین با خصوصیت split-screen پیشرفته‌ی خود، به چهار بازیکن اجازه می‌دهد به صورت همزمان بر روی یک تلویزیون بازی کنند. منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده