مشکلات فنی در تأخیر انتشار بازی No Man’s Sky نقش داشتهاند
بازی No Man’s Sky از زمان معرفیاش در سال ۲۰۱۳ هنوز به بازار راه پیدا نکرده و اخیراً طی
در
هفتهی بازی پاریس ۲۰۱۵
، ژوئن ۲۰۱۶ بهعنوان تاریخ انتشار آن مشخص شده است. اما علت اینهمه تأخیر در عرضهی بازی چیست؟ آیا دلایل فنی باعث طولانی شدن روند ساخت No Man’s Sky شدهاند؟
لورا کی باز
(Laura K Buzz) از وبسایت
دیستراکتوید
تلاش کرده تا پاسخی برای این پرسشها پیدا کند و به این نتایج رسیده است:
- بازی قرار بوده طی رویدادی به نام Game City در انگلستان به نمایش دربیاید؛ اما هِلو گیمز، سازندهی اثر، درست در آخرین ساعات، شرکت در این رویداد را لغو کرده است. ظاهراً این امر به دلیل بروز مشکلات فنی اتفاق افتاده است.
- دمویی که طی کنفرانس خبری سونی در E3 2015 به نمایش درآمده بود، بر روی رایانهی شخصی اجرا شده بود؛ نه پلیاستیشن 4.
- بعضی موانع و مشکلات، که اتفاقاً قابل توجه هم هستند، از اجرای No Man’s Sky بر روی پلیاستیشن 4 جلوگیری میکنند.
- بهینهسازی بازی برای رایانههای شخصی بسیار دشوار بوده است.
- مشکلات فنی مانع از آن میشوند که No Man’s Sky در مقیاس مورد انتظار سازندگان، بر روی سیستمهای میزباناش اجرا شود.
با این حساب، مشخص نیست که آیا No Man’s Sky میتواند تا هشت ماه آینده به دست علاقهمنداناش برسد یا اینکه سازندگان ارائه دادناش را همچنان به تعویق خواهند انداخت.
بازی No Man’s Sky اثری در سبکهای ماجراجویی و تلاش برای بقا است که قرار است دنیایی بسیار گسترده را به تصویر بکشد. این بازی برای
پلیاستیشن 4
و سیستمعامل
ویندوز
منتشر خواهد شد. [alert variation="alert-info"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به هفته بازیهای پاریس به
صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی
مراجعه کنید[/alert]
منبع: Gamepur