نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

محتویات مخصوص هالووین GTA V معرفی شد

بازی GTA V و استودیو راک‌استار نیز به نوبه خود هالووین را با قرار دادن محتویاتی مخصوص این مراسم در بازی، جشن گرفته‌اند. این محتویات برای بخش آنلاین نسخه‌های نسل هشتمی بازی عرضه خواهد شد و در ادامه مطلب زومجی می‌توانید جزییات آن را بخوانید.
بسته هالووین بخش آنلاین بازی GTA V شامل تعدادی ماشین و ماسک ترسناک است و به صورت اختصاصی برای بخش آنلاین نسخه‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود و نسخه‌های نسل هفتمی این بروزرسانی را دریافت نخواهند کرد. در این بسته دو خودروی کاملا جدید Lurcher Hurse و Franken Stange به بازی اضافه شده‌ و همچنین ۲۰ آیتم جدید نیز دیده می‌شوند که برای شخصی‌سازی خودرو‌ها با ظاهر هالووین استفاده می‌شود. در بسته مخصوص هالووین بازی، شاهد تعدادی ماسک جدید برای بخش Heists هستیم و همچنین ۳۰ طرح جدید برای نقاشی صورت شخصیت‌ها دیده می‌شود که همگی ظاهری ترسناک دارند. البته محتویات بسته هالووین GTA V فقط مختص چند آیتم ظاهری نیست و راک‌استار یک بخش کاملا جدید به نام Slasher به آن اضافه کرده که از ۸ بازیکن پشتیبانی می‌کند و این کمپانی در توضیح این بخش گفته:
در این حالت ۸ بازیکن حضور خواهند داشت که یکی از آن‌ها به عنوان طعمه انتخاب می‌شود و باید از دست بازیکن‌های دیگر فرار کند و بتواند برای ۳ دقیقه زنده بماند. در صورت موفقیت، این بازیکن به جمع شکارچیان اضافه شده و یک بازیکن دیگر به عنوان طعمه انتخاب می‌شود. همچنین محیط‌های این حالت نیز همگی تاریک و ترسناک خواهند بود تا متناسب هالووین باشند.
این محتویات از تاریخ ۶ تا ۲۴ آبان در بازی در دسترس خواهند بود. نظرات خود را در مورد این محتویات اضافه شده با زومجی در میان بگذارید. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده