نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۳۰

بایووِر: به Mass Effect بدون فرمانده شپرد خوشبین باشید

استودیوی بازیسازی کانادایی بایووِر توضیحات جدیدی در مورد بازی Mass Effect: Andromeda ارایه کرده و از طرفداران خواسته که به یک Mass Effect بدون فرمانده شپرد امیدوار باشند. با جزییات خبر همراه زومجی باشید.
قسمت بعدی از سری بازی‌ها نقش‌آفرینی علمی تخیلی Mass Effect با نام Andromeda عرضه خواهد شد و بر خلاف سه‌گانه پیشین این سری، دیگر خبری از فرمانده شپرد به عنوان شخصیت اصلی نیست. در همین راستا یکی از طرفداران سری با انتشار پستی در توییتر، نسخه جدید و بدون فرمانده شپرد را «شرم‌آور» خواند که این اقدام با واکنش کریس وین، کارگردان بازی، روبرو شد:
سری Mass Effect برای موفقیت وابسته به فرمانده شپرد نیست و همگی باید به نسخه جدید امیدوار باشیم، چون یک اثر خوب خواهد بود.
فابریس کوندومیناس، مدیر شعبه مونترئال بایووِر، چندی پیش اعلام کرده بود که سه‌گانه اول Mass Effect با حضور شپرد تمام شده و در قسمت‌های آتی این سری خبری از این شخصیت نخواهد بود. ولی هنوز هم شایعاتی مبنی بر وجود احتمالی وی در Andromeda به عنوان یک شخصیت غیر‌قابل بازی به گوشی می‌رسید که کریس وین چندی پیش در این مورد گفت:
در نسخه جدید منتظر دیدن شخصیت‌های آشنا نباشید، چون از لحاظ داستانی معقول نخواهد بود.
بازی Mass Effect: Andromeda در پاییز ۲۰۱۶ برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد و زمستان امسال ، به مناسبت سالگرد ساخته شدن بازی، می‌توان شاهد اطلاعات جدیدی از این نسخه بود. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده