اطلاعات جدیدی از Dreams بازی انحصاری پلیاستیشن 4 منتشر شد
، یکی از مؤسسین استودیو و مدیر فنی بازی ,، در جریان یک استریم زنده در وبسایت توییچ، اطلاعات بسیار زیادی را درباره این بازی انحصاری کنسول به طرفداران داد. با و جزئیات خبر همراه باشید.
تبلیغات
الکس اوانز، مدیر فنی بازی بسیار مورد انتظار Dreams که قرار است برای کنسول پلیاستیشن 4 منتشر شود، در جریان یک استریم زنده در توییچ، اطلاعات بسیار زیادی را از این بازی به طرفداران داد. وی همچنین افزود در نمایشگاه
هفته بازی پاریس
، اخبار مهمی در رابطه با این بازی به طرفدارها ارائه خواهد شد. در زیر میتوانید چکیده اطلاعات داده شده در این استریم زنده را بخوانید:
- رابط کاربری بازی برای نمایشگاه هفته بازی پاریس به طور کلی باز سازی شده است.
- بازی بهینهتر شده است و اکنون با سرعت بسیار بیشتری اجرا میشود. تیم سازنده بازی چیزی حدود ۳۰ میلی ثانیه از هر فریم بازی کم کردهاند.
- تیم سازنده بازی، هر ماه یک ویدیو به صورت اختصاصی از روند پیشرفت بازی برای سونی میسازند تا آنها را در جریان آخرین وضعیت بازی قرار دهند.
- در بخش جلوهای ویژه بازی، گزینهای به نام Hard Edge قرار داده شده است که باعث میشود کاربران بتوانند ساختمانها و سفینههای فضایی زیباتری بسازند.
- تیم سازنده بازی، حدود ۲ سال پیش کار بر روی انتقال بازی از روی رایانههای شخصی به کنسول پلیاستیشن 4 را آغاز کرده است. از آن زمان تا به حال، ابزارهایی که در ساخت بازی به کار رفته، بسیار پیشرفتهتر شدهاند.
- کار کردن با ابزارهای پیشرفتهتر، این امکان را به سازندگان داده تا بتوانند به نتایج بسیار بهتری از آنچه که در ابتدا در نظر داشتند، برسند.
- بازی Dreams فقط ابزار ساخت اشیا ندارد. این بازی همچنین دارای ابزار ساخت موسیقی، ابزار سرهم کردن (برای استفاده از ساختههایی که توسط دیگر کاربران ایجاد شده) و ابزارهای تولید انیمیشن نیز خواهد بود. این کار به بازیکنان اجازه میدهد که از پروسه ساخت خود فیلم بگیرند.
- نسخه اولیه تریلر E3 بازی که نامش «رویای خرس» بود، در طول یک روز ساخته شده بود. به غیر از موسیقی این تریلر، تمام تریلر بر روی کنسول پلیاستیشن 4 ساخته شده بود. موسیقی بازی پس از اتمام ساخت تریلر بر روی کنسول، به بازی اضافه شد. کار ساخت موسیقی نیز بر عهده کسی بود که تریلر را ساخته بود.
- تریلر رویای خرس، منبع الهامی برای یک سازنده دیگر شد. این سازنده، یک بازی اسنوبرد با الهام از این تریلر ساخت.
- در نمایشگاه هفته بازی پاریس، ما شاهد رونمایی از قابلیتی خواهیم بود که به صورت مستقیم با مردم سرو کار دارد.
- کمپانی مدیا مولکول به سختی در حال کار بر روی دمویی است که قرار است در نمایشگاه بازی پاریس به طرفداران نشان داده شود. این تریلر حاوی اطلاعات بسیار بزرگ، مهم و جدیدی درباره بازی خواهد بود.
- بنا به گفته اوانز، نمایش بازی در نمایشگاه هفته بازی پاریس، حماسی خواهد بود. حتی اگر شما زیاد در انتظار این بازی نباشید، کنفرانس سونی بازیهای فوقالعاده بسیاری را برای ارائه در این نمایشگاه خواهد داشت. پس از این جمله، وی به سرعت اعلام کرد که او اطلاعات زیادی درباره بازیهایی که قرار است معرفی شوند، ندارد.
- بازی Dreams از جهات بسیار زیادی شبیه به LittleBigPlanet خواهد بود اما کماکان تفاوتهای اساسی با این بازی دارد. نسبت به LittleBigPlanet، بازی Dreams بسیار وسیعتر است. اما اگر شما تجربه بازی LBP را داشته باشید، به راحتی میتوانید با Dreams ارتباط برقرار کنید.
- پس از اتمام نمایشگاه E3، اعضای مدیا مولکول به شدت در حال کار بر روی بازی بودهاند. برنامه نویسان بازی، بازی را تجزیه کردند و دوباره با کنار هم گذاشتن اجزای مختلف، آن را بازسازی کردند. در نهایت ۳ هفته قبل، کار ساخت نسخهای که قرار است در نمایشگاه هفته بازی پاریس به نمایش در بیاید، به اتمام رسید.
- الکس اوانز به شدت به نمایشی که اعضای مدیا مولکول برای نمایشگاه هفته بازی پاریس آماده کردند، افتخار میکند. با این حال این نمایش، نسخه پایانی بازی نخواهد بود. وی اعتقاد دارد ۶ ماه دیگر هنگامی که آنها به نمایش بازی در این نمایشگاه نگاه کنند، به خود میگویند که بازی در زمان نمایشگاه، بسیار ابتدایی بوده است.
- در نمایشگاه، آنها قرار است مورد بسیار جدیدی از بازی را نشان دهند. اما کماکان یک سورپرایز نگه خواهند داشت.
- مدیا مولکول کماکان به بازی LittleBigPlanet به عنوان یک منبع الهام نگاه میکند. آنها بهترین نکات این بازی را برداشتهاند و در بازی خود قرار دادهاند.
- بازی Dreams, یک بازی ساخت فیلم و انیمیشن نیست. با اینکه شما میتوانید با استفاده از این بازی انیمیشن بسازید و شاید این ویژگی بتواند کمک زیادی برای یادگیری ساخت انیمیشن بکند، اما هدف اصلی Dreams این است که به شما اجازه بدهد که بتوانید بازیهای جدید بسازید.
- اوانز درباره مدیریت حافظه در بازی گفت که هنگامی که حافظه دستگاه شما پر شود، شما میتوانید قسمتهای مختلف بازی را به هم ارتباط دهید. وی از دادن اطلاعات بیشتر دراینباره خودداری کرد.
- شما در بازی توانایی مدلسازی بسیار دقیقی را خواهید داشت. حتی شما توانایی ویرایش یک پیکسل را نیز دارید. از طرف دیگر شما اگر بخواهید، میتوانید خیلی کلی مدل خود را ویرایش کنید. روش اول برای حرفهایها بسیار مناسب است و روش دوم برای مبتدیان.
به نظر میرسد مدیا مولکول برای نمایشگاه هفته بازی پاریس برنامههای ویژهای دارد و ما باید تا آن زمان صبر کنیم تا هرچه بیشتر با این بازی بسیار جالب و جاهطلبانه این کمپانی آشنا شویم. نظر شما درباره این بازی چیست؟ آیا ا شما نیز بیصبرانه منتظر تجربه Dreams هستید؟
منبع: Dualshockers
داغترین مطالب روز