نویسنده: مرتضی تقوی
// جمعه, ۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰

تاسیس بخش ورزش های الکترونیک توسط اکتیویژن بلیزارد

شرکت اکتیویژن بلیزارد امروز اعلام کرد که بخش جدیدی به نام ورزش‌های الکترونیک تاسیس می‌کند. این شرکت برای این بخش تازه تاسیس خود افراد برجسته‌ای را از شبکه‌ی ESPN و سازمان ورزش‌های الکترونیک MLG به کار گرفته است. با جزئیات این خبر با زومجی همراه باشید.
شرکت اکتیویژن بلیزارد که شرکت مادرِ زیر مجموعه‌های خود یعنی اکتیویژن، بلیزارد و رَدیکال اینترتینمنت محسوب می‌شود امروز خبر از تاسیس بخش جدیدی به نام ورزش‌های الکترونیک در این شرکت داد. اکتیویژن بلیزارد در انتخاب مسئولین این بخش هم کم نگذاشته و نام‌های برجسته‌ای را استخدام کرده است. رؤسای این بخش استیو بورنشتاین، مدیر اجرایی پیشین شبکه‌های معتبر ESPN و NFL و مایک سِپسو، یکی از مؤسسان سازمان MLG که یک سازمان برگزار کننده‌ی ورزش‌های الکترونیک است، خواهند بود. بورنشتاین معتقد است که ورزش‌های الکترونیک می‌توانند رقیبی جدی برای ورزش‌های فیزیکی باشند. وی در این مورد می‌گوید:
به عنوان یک عضو دوازده ساله‌ی جامعه‌ی ورزش‌های الکترونیک، نمی‌توانم بیشتر از این برای آینده ی ورزش‌های الکترونیک صبر کنم و جلوی هیجانم را بگیرم. من مطمئنم که محتوای تولید شده توسط این شرکت {اکتیویژن بلیزارد} که قطعا محتوایی پیشرو در این صنعت خواهد بود، فرصت‌های زیادی از موقعیت‌هایی که ما برای سرگرم کردن و شادی بازی‌کنندگانمان داریم را مال خود خواهد کرد. اکتیویژن بلیزارد موقعیتی خاص را در ارائه‌ی آنچه که میلیون‌ها طرفدار در سرتاسر دنیا به آن نیاز دارند دارد و من بسیار خوشحالم که در موقعیتی قرار گرفته‌ام که می‌توانم به این جامعه کمک کنم تا تاریخی درخشان را رقم بزنیم.
این خبر در حاشیه‌ی اعلام این شرکت برای راه اندازی Call of Duty League (مسابقات منطقه ای COD به همراه پوشش زنده و جایزه ی سه میلیون دلاری برای برنده) در ماه سپتامبر منتشر شد و شایعات تاسیس این بخش مدت‌ها مطرح بود تا اینکه امروز این خبر به صورت رسمی از سوی این کمپانی تایید شد. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده