// سه شنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۵

جدول فروش هفتگی بریتانیا: FIFA 16 به سلطنت خود ادامه می‌دهد

بازی FIFA 16 بار دیگر در هفته‌ی منتهی به تاریخ بیست و پنجم مهرماه توانست صدر جدول فروش هفتگی بریتانیا را از آن خود کند، این چهارمین هفته‌ی متوالی‌ای است که شبیه ساز فوتبال موفقِ الکترونیک آرتز در رتبه‌ی اول قرار می‌گیرد. با زومجی همراه شوید.
در جدول این هفته پس از FIFA 16 به انحصاریِ پلی‌استیشن 4 یعنی Uncharted: The Nathan Drake Collection خواهیم رسید که در دومین هفته‌ی حضور خود رتبه‌ی خوب دوم را کسب کرده. بازی Destiny: The Taken King ساخته‌ی کمپانی اکتیویژن-بلیزارد در پنجمین هفته‌ی حضور خود رتبه‌ی سوم را بدست آورد و بعد از آن بازی Lego Dimensions با قرار گرفتن در رتبه‌ی چهارم نشان داد که سبک لگو چقدر میان بریتانیایی‌ها طرفدار دارد. در رتبه‌های میانی جدول بازی Grand Theft Auto V با قرار گرفتن در رتبه‌ی پنجم رکورد خود را افزایش داد، این بازی برای صد و نه هفته‌ی متوالی از میان ده رتبه‌ی برتر خارج نشده است. در رتبه‌ی ششم به بازی Forza Motorsport 6 انحصاری موفق ایکس‌باکس وان خواهیم رسید. forza-6-rain-effect-screenshot-2 شاهکار هیدئو کوجیما یعنی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain در رتبه‌ی هفتم قرار گرفت و بازی Tales of Zestiria ساخته‌ی کمپانی باندای نامکو در اولین هفته‌ی حضور خود رتبه‌ای بهتر از هشتم نیافت. در رتبه‌های پایانی نیز بازی‌های Lego Jurassic World و Minecraft: Xbox Edition به ترتیب رتبه‌های نهم و دهم را تصاحب کردند. جدول کامل را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید:
رتبه‌ی فعلی
رتبه‌ی قبلی
نام بازی
نکته‌ی قابل ذکر

۱

۱
FIFA 16
صدرنشینی برای چهارمین هفته‌ی متوالی،چهل درصد کاهش فروش

۲

۲
UNCHARTED: THE NATHAN DRAKE COLLECTION
حفظ مکان دوم، پنجاه درصد کاهش در میزان فروش

۳

۳
DESTINY: THE TAKEN KING
۲۲ درصد کاهش فروش

۴

۵
LEGO DIMENSIONS
۱۷ درصد کاهش فروش

۵

۶
Grand Theft Auto V
چهار درصد افزایش فروش، افزایش رکورد ماندن در ده برتر برای صد و نه هفته‌ی متوالی

۶

۵
Forza Motorsport 6
۱۶ درصد کاهش فروش

۷

۸
METAL GEAR SOLID V: THE PHANTOM PAIN
۱۵ درصد افزایش فروش

۸

-
TALES OF ZESTIRIA
اولین هفته‌ی حضور

۹

۱۲
LEGO JURASSIC WORLD
-

۱۰

۱۳
MINECRAFT: XBOX EDITION
-
پیشنهاد می‌شود که نقد و بررسی‌های ویدئویی و متنی زومجی از بازی‌های FIFA 16, Uncharted: The Nathan Drake Collection, Forza Motorsport 6 و Metal Gear Solid V: The Phantom Pain را مطالعه کرده و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده