نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۵

توضیحات مدیر استودیو بلوپوینت گیمز در رابطه با چالش بازسازی مجموعه Uncharted

طی مصاحبه‌ای که به تازگی با مارکو تِراش، مدیر استودیو بلوپوینت گیمز انجام شده، وی در رابطه با چالشی که تیم آن‌ها برای بازسازی سه‌گانه Uncharted برای پلی‌استیشن 4 رو به رو شده صحبت کرده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
بلوپوینت برای بازسازی این مجموعه محتویات جدید زیادی را تولید کرده و در برخی اوقات، با بررسی قسمت‌های مختلف تولید جزئیات جدید را برای آن‌ها در نظر گرفته است. هدف اصلی تیم آن‌ها در زمان بازسازی این سه‌گانه «اجرای بازی مانند گذشته و ایجاد حس خوب در بازیکنان در زمان تجربه یک محصول بازسازی شده» بوده است. کار تولید بازی  Uncharted: The Nathan Drake Collection پس از عرضه بازی The Last of Us: Remastered با یک تیم ۴۸ نفری آغاز شده و تولید آن، حدود ۱۵ ماه طول کشیده است. در زمان بازسازی مجموعه آنچارتد، بلوپوینت به صورت مداوم با سونی و ناتی داگ، برای دریافت نظرات آن‌ها ارتباط داشته است. آن‌ها حتی برای ایجاد تنظیمات لازم در زمان پرتاب نارنجک در بازی Uncharted: Drake’s Fortune‘s، با اِوان وِلز، یکی از مدیران ناتی داگ هم بحث کرده‌اند. مدیر بلوپوینت همچنین گفته به لطف قدرت پلی‌استیشن 4 نسبت به پلی‌استیشن 3، آن‌ها توانستند حساسیت نشانه‌گیری در سه نسخه را بیشتر کنند.

دانلود ویدیو با رزولوشن 320p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

از آن‌جایی که بازی Uncharted: Drake’s Fortune اولین قسمت مجموعه آنچارتد است و در سال ۲۰۰۷ هم روانه بازار شده، بیشترین تغییرات در این بازی انجام شده است. از تغییرات زیادی که در این بازی انجام شده می‌توان به نشانه‌گیری، جا‌به‌جایی در سنگرها، پرتاب نارنجک، بهینه‌سازی درجه سختی و البته تغییراتی در زمان هدشات‌کردن دشمنان برای ایجاد حس بهتر در زمان انجام این کار اشاره کرد. در انتهای این مصاحبه، تِراش در رابطه با تغییرات کلی که در این مجموعه انجام شده گفته است:
چالش اصلی ما دریافت محتویات شش ساله ناتی داگ، آوردن آن روی پلی‌استیشن 4، ایجاد بهینه‌سازی در قسمت‌های مختلف و اضافه‌کردن خصوصیات جدید به آن بوده است. بنابراین می‌توان گفت تیم ما در تمام بخش‌های بازی، تغییراتی ایجاد کرده است. سخت‌ترین کاری که در زمان تولید Uncharted: The Nathan Drake Collection انجام دادیم، اجرا کردن صحنه‌های سینمایی بازی رو پلی‌استیشن 4 بود. اگرچه در برخی از آن‌ها بهینه‌سازی‌هایی انجام دادیم، اما تمام آن‌ها باید شبیه به نسخه پلی‌استیشن 3 به نظر می‌رسیدند.
Uncharted: The Nathan Drake Collection نظر شما در این رابطه چیست؟ اگر موفق به تجربه مجموعه Uncharted: The Nathan Drake Collection شدید، آیا از بازسازی آن و تغییرات انجام‌شده راضی هستید؟ Uncharted: The Nathan Drake Collection که شامل نسخه بازسازی شده بازی‌های Uncharted 1: Drake’s Fortune, Uncharted 2: Among Thieves و Uncharted 3: Drake’s Deception می‌شود، طی روزهای گذشته به‌صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر شد. کسانی که این مجموعه را خریداری کردند، از کاربران خوش‌شانسی هستند که به نسخه آزمایشی بخش چندنفره بازی Uncharted 4: A Thief’s End هم دسترسی پیدا خواهند کرد. اگر هنوز نسبت به خرید این مجموعه اطمینان کافی ندارید، می‌توانید نسخه دمو این بازی را هم‌اکنون از شبکه پلی‌استیشن دانلود کنید. براساس گزارشات اعلام شده، نسخه دمو  Uncharted: The Nathan Drake Collection به بازیکنان اجازه آزمایش مرحله نِپال بخش co-op بازی Uncharted 2: Among Thieves را می‌دهد. منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده