// یکشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

بازی Uncharted 4 پایان دوره‌ای با شکوه برای استودیوی ناتی داگ خواهد بود

سال آینده بازی Uncharted 4: A Thief's End قرار است برای همیشه داستان شخصیت نیتن دریک را به پایان برساند و در حقیقت استودیوی ناتی داگ به همین دلیل تاریخ انتشار بازی را تاخیر زد تا بتواند پایانی صریح‌تر و قاطعانه‌تر برای این مجموعه تدارک ببیند. با زومجی همراه شوید.
بدون شک بسیاری از طرفداران کنسول پلی‌استیشن از اینکه باید برای همیشه بعد از گذشت نزدیک به ده سال با نیتن دریک و همراهانش خداحافظی کنند ناراحت هستند اما این احساس برای افراد استودیو که با زحمت فراوان توانستند این مجموعه را به اوج خود برسانند چگونه است؟ نیل دراکمن یکی از کارگردانان ارشد بازی در مصاحبه‌ای با جدیدترین نسخه‌ی مجله رسمی پلی‌استیشن توضیح داد که:
با گذشت زمان ما بیشتر و بیشتر این حس که قرار است دوره‌ای با شکوه برای تمامی استودیو به پایان برسد را در خود احساس می‌کنیم. بسیاری از اعضای تیم نزدیک به ده سال است که این مجموعه را همراهی کرده‌اند، از لحظه‌ی آغاز پروژه گرفته تا به امروز. خوشبختانه از آنجایی که به شدت سرمان شلوغ است زیاد وقت نمی‌کنیم که بیشتر به این احساس دامن بزنیم اما خوب می‎دانید هر چند وقت یکبار دلمان می‌گیرد. من دقیقا زمانی که همراه با بروس استرلی وارد پروژه شدیم را به یاد دارم. چند هفته از شروع کار گذشته بود که ما خط داستانی جدیدی را به اعضای تیم پیشنهاد دادیم، به نوعی که مسیر کلی پروژه را کاملا تغییر داد. بسیاری از چیزها در آن زمان عملی کردنشان به شدت سخت بود و به زور توانستیم اجرایشان کنیم. بخاطر همین موارد ما برای نسخه‌ی چهارم پایانی را تدارک دیده بودیم اما آنطور که باید صریح و قاطع نبود و در نقطه‌ای از مراحل ساخت ما بخش‌های بیشتری از داستان را تصریح کردیم و پایانی قاطعانه‌تر بدست آمد که آن را به عنوان پایان جدید به تیم ارائه دادیم.
Uncharted 4 به نظر می‌رسد که غم خداحافظی با این مجموعه‌ی تقریبا ده ساله باعث شد تا صداپیشگان شخصیت‌ها در مراحل پایانی موشن کپچر نیز اشک بریزند. دراکمن در ادامه افزود:
کاملا می‌توانستید متوجه شوید که افراد درون اتاقِ موشن کپچر در آن لحظات همانطور که جزئیات اصلی پایان بازی را مرور می‎کردند به شدت احساسی شده بودند. آن لحظه دقیقا جزو مواقعی بود که می‌شد احساس هیجان و انتظار به این منظور که طرفداران قرار است این بخش از بازی را تجربه کنند، حس کرد اما خوب کمی هم ناراحتی وجود داشت چرا که پایان این مجموعه بود. روز آخر که ما کار موشن کپچر را به همراه امیلی رز (شخصیت الینا) و ریچارد مک گانگل (شخصیت سالی) به اتمام رسانیدم، آن لحظه می‌شد به راحتی اشک را در چشمان برخی از اعضای تیم مشاهده کرد چرا که آن‌ها برای سال‌های زیادی جزو این مجموعه بودند و حالا باید تمام می‌شد.
نظرات خود را با ما در میان بگذارید. منبع: Gamesradar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده