نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۰

تیم سازنده Resident Evil در کپ‌کام بر روی تکنولوژی واقعیت مجازی تمرکز می‌کند

تیم بازی‌سازی دیویژن 1  کپ‌کام در حال آماده سازی ابزار ساخت بازی‌های واقعیت مجازی است و ابراز امیدواری کرده که پس از موفقیت دموی واقعیت مجازی Kitchen VR در این زمنیه، بتواند بازی‌های درجه یک و فراتر از حد انتظاری نیز تولید کند. با زومجی همراه باشید.

کپ‌کام چند روز پیش شرح برنامه‌های خود برای آینده را اعلام کرد و در جریان آن جان تاکیچی، مدیر تیم دیویژن 1 این کمپانی نیز توضیحاتی مبنی بر ساخت یک موتور بازیسازی مخصوص واقعیت مجازی ارایه داده است:

ما در تلاش برای وارد شدن به دنیای واقعیت مجازی هستیم. چرا که این محیط ترسناک کاملا مناسب برنامه‌های ما است و شاهد بودیم که حتی گاهی کاربران به دلیل ترس وارد شده از نزدیک شدن هیولا‌ها، مجبور می‌شوند تا هدست‌های واقعیت مجازی خود را از سر بردارند. ما یک تجربه این‌چنینی را با استفاده از دموی Kithcen VR در جریان نمایشگاه E3 2015 ارایه دادیم که با استقبال بسیار خوب طرفداران سبک ترس روبرو شد. به همین دلیل هم در حال ساخت یک موتور بازیسازی با پشتیبانی از واقعیت مجازی هستیم که به نظر من جذاب‌ترین بازار بازی در حال حاضر است.

دموی Kitchen VR کپ‌کام کاربر را در داخل یک آشپزخانه خون‌آلود به همراه یک موجود وحشتناک قرار می‌دهد و پس از آن هم سناریو‌هایی همانند آنچه در سری فیلم‌های SAW وجود داشت اتفاق می‌افتد. می‌توانید جزییات کامل این دمو را در زومجی مطالعه کنید. همچنین کپ‌کام چندی پیش اعلام کرد که طرفداران سری رزیدنت اویل به زودی خبرهای خوبی در مورد نسخه هفتم این بازی خواهند شنید. ماساچیکا کاواتا، تهیه کننده این بازی در جریان شرح برنامه‌های کپ‌کام و در مورد Resident Evil 7 گفت:

ما فعلا در مرحله‌ای نیستیم که توضیحات دقیقی در مورد نسخه هفتم رزیدنت اویل ارایه دهیم. اخیرا قسمت‌های فرعی متعددی از این بازی ارایه شده و بسیاری از طرفداران از ترسناک نبودن بازی در این نسخه‌ها گله کرده‌اند و من هم تا حدود زیادی با این دست افراد هم عقیده هستم و به همین دلیل هم تمرکز اصلی ما در ساخت قسمت هفتم بازگرداندن حس ترس به آن خواهد بود.

نظرات خود را در مورد صحبت‌های تاکیچی و کاواتا با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده