نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۰

موشن کپچر حرکات نیتن دریک در بازی Uncharted 4: A Thief's End به پایان رسید

به نظر می‌رسد که بازی Uncharted 4: A Thief's End کم‌کم به مراحل پایانی ساخت خود نزدیک می‌شود و نولان نورث، صدا‌پیشه و بازیگر نیتن‌دریک، کار موشن کپچر حرکات این شخصیت را به پایان رسانده است. با جزییات خبر همراه زومجی باشید.
نیل دراک‌من، سازنده بازی آنچارتد 4، با انتشار پستی در توییتر رسمی خود اعلام کرد که موشن کپچر حرکات نیتن دریک به پایان رسیده است:
موشن کپچر حرکات نیتن دریک به پایان رسید. از نولان نورث بابت این‌کار تشکر می‌کنیم.
نولان نورث در تمام نسخه‌های بازی آنچارتد، نقش شخصیت نیتن دریک و صداپیشگی وی را بر عهده داشته است. البته نسخه چهارم پایانی بر حضور دریک، حداقل به عنوان شخصیت اصلی خواهد بود و ناتی‌داگ قصد دارد تا داستان وی را به پایان برساند و باید منتظر ماند و دید که آیا این امر به منزله پایان همکاری نولان نورث نیز خواهد بود یا خیر. ناتی داگ همچنین چندی پیش اعلام کرد که قسمت چهارم آنچارتد یک The Last of Us با انفجارهای مهیب نیست و داستان بازی پایانی بی‌نظیر خواهد داشت. همچنین می‌توانید برای آشنایی بیش‌تر با بازی، اولین نگاه انحصاری زومجی به آن را بخوانید. بازی Uncharted 4 در تاریخ ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده