// شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

نسخه نهایی بازی Need for Speed با توجه به نظرات طرفداران تغییرات زیادی خواهد کرد

عرضه‌ی جدیدترین نسخه‌ی آزمایشی بازی Need for Speed به کمپانی الکترونیک آرتز و استودیوی گوست گیمز اجازه داد تا جنبه‌ی فنی بازی را حسابی آزمایش کنند. علاوه بر آن برای طرفداران عرضه‌ی نسخه آزمایشی فرصتی بود تا این بازی به اصطلاح ریبوت شده را تجربه کرده و نظرات خود را ارائه دهند که تاثیرات مهمی بر نسخه‌ی نهایی خواهد داشت. با زومجی همراه شوید.
استودیوی گوست گیمز، سازنده بازی Need for Speed امروز نشان داد که بازی از چه جهاتی با توجه به بازخورد طرفداران تغییر خواهد کرد. تعداد نسبتا زیادی از بازیکنان از سرعت پیشرفت در بازی شکایت داشتند چرا که برایشان زمان زیادی طول نمی‌کشید تا بتوانند گاراژ خود را پر از ماشین‌های مختلف و شخصی سازی شده کنند. تیم سازنده در این باره توضیح داد که:
سیستم اقتصادی بازی چه در زمینه‌ی «پول» و چه در زمینه‌ی کسب «شهرت» کاملا متعادل خواهد شد و هنگام عرضه‌ی بازی متوجه خواهید شد که سرعت پیشرفت در حد بسیار متعادلی قرار گرفته است.
بخش دیگری که سرعت در آن مشکلاتی به وجود آورده بود سیستم رانندگی بود. رانندگانی که توسط هوش مصنوعی کنترل می‌شدند قابلیت این را داشتند که با سرعت فوق العاده بالایی رانندگی کرده و از شما جلو بزنند. استودیوی گوست در این مورد وعده‌های خوبی داده است.
این بخش نیز دچار تغییرات و بهبودهایی شده که هنگام عرضه‌ی نسخه نهایی آن‌ها را مشاهده خواهید کرد. وقتی که شما سوار اتومبیل خود شده و وارد خیابان‌های شهر «ونتورا بی» شوید دیگر رقیبانی که توسط هوش مصنوعی کنترل می‌شوند با سوخت موشک حرکت نخواهند کرد چرا که ظاهرا در نسخه‌ی آزمایشی چنین قابلیتی داشتند.
همچنین علاوه بر این‌‌ها به بخش «wrap editor» (یکی از چندین سیستم‌های شخصی سازی بازی) قابلیتی اضافه خواهد شد که به شما اجازه می‌دهد تا طرحی را بر روی ماشین خود مانند آینه منعکس کنید. اینکه این ویژگی بخاطر درخواست طرفداران به بازی اضافه شده یا پیش از این در دست ساخت بوده مشخص نیست اما هرچه که هست می‌دانیم هنگام عرضه‌ی نسخه نهایی در دسترس نخواهد بود بلکه بعدا با عرضه‌ی بروزرسانی‌ای به بازی اضافه خواهد شد. Need for Speed (11) استودیوی گوست همچنان از آن‌هایی که در نسخه‌ی آزمایشی حضور داشتند می‌خواهد که بازخوردهای خود را در اختیارشان قرار دهند. اگر شما هم جزو کسانی بودید که این نسخه را تجربه کردید اما هنوز نظرات خود را با تیم سازنده در میان نگذاشتید به ایمیل خود مراجعه کرده تا فرم بازخورد دیجیتالی که تیم سازنده برایتان فرستاده را پیدا کنید. به گفته‌ی استودیوی گوست هدف و تمرکز اصلی اعضای تیم هنگام عرضه‌ی نسخه آزمایشی دیدن عملکرد فنی بازی بوده که به نظر می‌رسد از این حیث بازی کاملا سربلند بیرون آمده است. به گفته‌ی تیم سازنده:
عرضه‌ی نسخه آزمایشی به ما اجازه داد تا به خوبی متوجه شویم سیستمی که ساخته‌ایم در فضای زنده و پویا که بسیاری از شما در آن به صورت همزمان حضور دارید چگونه عمل می‌کند.
بازی Need for Speed که به گفته‌ی کمپانی الکترونیک آرتز قرار است یک بازسازی از این مجموعه باشد و به همین دلیل پسوند ندارد در تاریخ دوازدهم آبان ماه سال جاری بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. این شماره تنها نسخه از این سری است که اجازه‌ی یک سال استراحت را داشت. پیش از این الکترونیک آرتز برای بیش از یک دهه عادت داشت که به صورت سالانه یک شماره از این سری را عرضه کند. برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به این نسخه پیشنهاد می‌شود که پیش نمایش کامل زومجی را مطالعه کرده و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده