نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۲۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

عرضه نسخه اشتباه بسته الحاقی The Witcher 3: Hearts of Stone در ایکس باکس وان

استودیو سی‌دی پراجکت رد شب گذشته در خبری اعلام کرد با اشتباهی که تیم آن‌ها به صورت تصادفی انجام داده، برخی از کاربران کنسول ایکس‌باکس وان احتمالا نسخه اشتباه بسته الحاقی The Witcher 3: Hearts of Stone را دانلود کرده‌اند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
برخی از کاربرانی که قبل از روز گذشته اقدام به خرید نسخه ایکس‌باکس وان The Witcher 3: Hearts of Stone کردند، نسخه‌ی اشتباه این بسته را تحویل گرفتند. سی‌دی پراجکت رد که از این مسئله با خبر است، در این رابطه گفته:
به تازگی مشخص شده کاربرانی که قبل از روز گذشته بسته الحاقی The Witcher 3: Hearts of Stone را خریداری کردند، به صورت تصادفی نسخه اشتباه این بسته را تحویل گرفتند. از آن‌جایی که نسخه کامل و صحیح برای ایکس‌باکس وان منتشر شده، دیگر نگران این مسئله نباشید. بدون کوچک‌ترین تاثیری در بازی، بسته الحاقی شما به صورت خودکار بروزرسانی و به نسخه اصلی و کامل تبدیل شد. از کاربرانی که با این مشکل برخورد کردند، صمیمانه عذرخواهی می‌کنیم.
بسته الحاقی The Witcher 3: Hearts of Stone هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است. منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده