نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۲۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

هم اکنون می توانید بازی Halo 5: Guardians را دانلود کنید

در حالی که تنها ۱۲ روز دیگر به انتشار بازی مورد انتظار Halo 5: Guardians باقی مانده، کمپانی مایکروسافت به تازگی اعلام کرده بازیکنانی که این بازی را به صورت دیجیتالی پیش‌خرید کردند، هم‌اکنون می‌توانند از قابلیت pre-loading (دانلود بازی پیش از عرضه رسمی) آن استفاده کنند. با زومجی همراه باشید.
با انجام این کار، می‌توانید در زمان عرضه بازی Halo 5: Guardians، بدون هیچ‌گونه معطلی وارد این محصول دوست‌داشتنی شوید. با توجه به اطلاعاتی که طی روزهای گذشته منتشر شد، مشخص شد بازی Halo 5: Guardians حدود ۶۰ گیگابایت حجم خواهد داشت. بنابراین با وجود حجم بالای این بازی، مایکروسافت زمان زیادی را برای دانلود کردن این بازی حجیم در اختیار کاربران قرار داده است. اگرچه در ساعت ۲۴ بامداد پنجم آبان می‌توانید وارد بازی شوید (به شرط این‌که آن را pre-load کرده باشید)، اما در زمان انتشار باید بروزرسانی اول این بازی را دانلود کنید:
به خاطر داشته باشید که بازی Halo 5: Guardians در زمان عرضه بروزرسانی‌ای خواهد داشت که بخش چندنفره، محتویات نقشه‌ها و دو حالت Arena و Warzone را تکمیل می‌کند. با قرار دادن ایکس‌باکس وان خود در حالت آماده به کار (Instant On)، می‌توانید به محض انتشار این آپدیت، به صورت خودکار آن را دانلود کنید.
بازی Halo 5: Guardians، جدیدترین قسمت از مجموعه بازی‌های هیلو، در تاریخ ۲۷ اکتبر ۲۰۱۵ (۵ آبان ۱۳۹۴) به صورت انحصاری برای ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. اگر اخبار روزهای گذشته را از دست دادید، همچنین می‌توانید تریلر زمان عرضه بازی Halo 5: Guardians را که بسیا شگفت‌انگیز و حماسی است هم از طریق زومجی مشاهده کنید. در ویدیو زمان عرضه بازی Halo 5: Guardians، می‌توانید بخش‌هایی از گیم‌پلی بازی و قرار گرفتن در دو جبهه مامور لاک و مسترچیف را مشاهده کنید. یکی از خصوصیات جدید گیم‌پلی بازی هیلو ۵ که قرار است تنوع را به این مجموعه بیاورد، همین خصوصیت است که بازیکنان می‌توانند در دو سمت مختلف، گیم‌پلی و قدرت‌های متفاوتی را برای مقابله با دشمنان خود تجربه کنند. منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده