نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۵

تمام قسمت‌های Star Citizen به صورت رایگان برای حامیان مالی بازی عرضه خواهد شد

چندی پیش تعداد حامیان مالی بازی Star Citizen از مرز یک میلیون نفر گذشت و به همین دلیل هم سازندگان بازی در استودیو کلاد ایمپریوم گیمز، تصمیم گرفته‌اند تا به پاس قدردانی از از حمایت کنندگان، تمام قسمت‌های بازی را به صورت رایگان برای این افراد عرضه کنند. با جزییات خبر همراه زومجی باشید.
بخش اجتماعی بازی Star Citizen چندی پیش عرضه شد و قسمت‌های دیگر آن نیز به مرور زمان عرضه خواهند شد  که هریک به صورت جداگانه قابل خریداری است. ولی کریس رابرتس، خالق این بازی، با انتشار پستی رسمی در سایت خود اعلام کرد که حامیان مالی بازی می‌توانند به صورت رایگان تمام بخش‌های بازی را تجربه کنند:
ما از تمام افرادی که از بازی حمایت کردند تشکر می‌کنیم و تصمیم گرفتیم تا هدیه‌ی کوچکی به این افراد تقدیم کنیم. تمام حامیان مالی بازی می‌توانند آن را به صورت رایگان تجربه کنند و تمام قسمت‌های عرضه شده در آینده هم برای این افراد رایگان خواهد بود. همچنین با تمام وجود از تمامی حامیانی که از ابتدای کار ما را همراهی کردند و با تمام مشکلات جنگیدند و وفادار ماندند تشکر می‌کنم. اقدامات شما هیچ‌وقت فراموش نخواهد شد و بدون اعتماد شما این پروژه قادر به پیشرفت نبود.
رابرتس پس از این قدردانی باشکوه اعلام کرد افرادی که جدیدا به جمع حامیان مالی پیوسته‌اند نیز از جوایز خاصی بهره مند خواهند شد و خریداران Alpha Access Pass در بازی ۱۰ هزار UEC (پول رایج بازی) و خریداران Arena Commander Pass نیز ۵ هزار UEC دریافت خواهند کرد. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده