نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۵

اطلاعاتی از محتویات نسخه‌ی آلفا بازی DOOM

نسخه‌ی آلفا بازی DOOM قرار است تا چند وقت دیگر «به صورت محدود» در اختیار بازیکنانی که بازی Wolfenstein: The New Order را پیش‌خرید کردند قرار بگیرد. در ادامه با زومجی و اطلاعاتی از محتویات این نسخه همراه باشید.
به خاطر داشته باشید که نسخه آلفا بازی DOOM تنها در اختیار برخی از کاربران انتخابی قرار خواهد گرفت. سال آینده و با عرضه نسخه آزمایشی، این نسخه در اختیار تمام بازیکنانی که Wolfenstein: The New Order را پیش‌خرید کردند قرار می‌گیرد. اگر Wolfenstein: The New Order را پیش‌خرید کردید، به وبسایت رسمی بازی DOOM رجوع و با وارد کردن اطلاعات و پلتفرم مورد علاقه خود، شانس خود را برای شرکت در نسخه آلفا این بازی امتحان کنید. هدف سازندگان برای انتشار نسخه آلفا، آزمایش سرورهای اختصاصی بازی است. علاوه بر این، همچنین مشخص شده نسخه آلفا تنها با زبان انگلیسی قابل‌بازی خواهد بود. کاربرانی که در نسخه آلفا بازی DOOM شرکت کنند، به یک نقشه، حالت، شیطان و یک قدرت ویژه برای سلاح‌ها دسترسی پیدا خواهند کرد. در ادامه می‌توانید لیست کامل محتویات نسخه‌ی آلفا بازی DOOM را مشاهده و نظرات خود را در رابطه با آن‌ها با ما در میان بگذارید: نقشه هیت‌وِیو (Heatwave): این نقشه که اتمسفری صنعتی دارد، بازیکنان را در منطقه‌ای که پُر از مهمات و بسته‌های سلامتی است قرار می‌دهد. دالان‌ها، راه‌های مخفی و مناطق کوچک و باریک، محیط‌های متنوعی را در اختیار تمام بازیکنان با سلیقه‌های متفاوت قرار می‌دهد. حالت Team Deathmatch و قرار گرفتن شش بازیکن در برابر شش بازیکن دیگر: در این حالت هیجان‌انگیز، شش کاربر در برابر شش کاربر دیگر برای پیروزی در مسابقه در برابر یکدیگر مبارزه می‌کنند. DOOM (2) شیطانی با نام رِوِنِنت (Revenant): با شرکت در نسخه آلفا، جزو اولین بازیکنانی باشید که در نقش روننت، یکی از شیاطین بازی قرار می‌گیرند. با استفاده از جِت‌پَک و موشک‌اندازهای خود، در مدت‌زمان محدودی که در اختیار دارید به شکار اعضای تیم مقابل یا پشتیبانی از تیم خود بپردازید. قدرت گاوس کَنون (Gauss Cannon): این قدرت که برای مقابله با روننت در اختیار شما قرار می‌گیرد، می‌تواند با یک تیر دشمن را نابود کند. با استفاده از قابلیت دُوُم آن، دشمنان خود را از میان دیوارها شناسایی و به آن‌ها شلیک کنید. به خاطر داشته باشید که تیرهای این سلاح بسیار محدود است، بنابراین به جای شکار انسان‌ها، از آن در برابر شیاطین استفاده کنید. زمانی که مهمات این سلاح به اتمام رسید، باید منتظر حضور مجدد آن در نقشه باش. شش سلاحی که در اختیار شما قرار خواهد گرفت:
  • وورتِکس رایفِل (Vortex Rifle)
  • سوپر شات‌گان (Super Shotgun)
  • ریپیتِر (Repeater)
  • موشک‌‌انداز (Rocket Launcher)
  • اِستَتیک کَنون (Static Cannon)
  • پلاسما رایفِل (Plasma Rifle)
دو ابزار و تجهیزاتی که در اختیار شما قرار خواهد گرفت:
  • قابلیت تلپورت
  • نارنجک
متاسفانه هنوز تاریخ انتشار نسخه آلفا بازی DOOM مشخص نشده، اما انتظار می‌رود تا پایان سال ۲۰۱۵ شاهد عرضه آن باشیم. نسخه جدید سری بازی‌های Doom بهار سال ۲۰۱۶ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده