نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۰

مشکل نبود بالانس کافی در حالت Walker Assault بازی Star Wars: Battlefront رفع خواهد شد

نسخه آزمایشی بازی‌ها همیشه فرصت مناسبی برای شناسایی مشکلات بازی و رفع آن‌ها در زمان انتشار است. در همین راستا، استودیو دایس به تازگی اعلام کرده مشکل نبود بالانس کافی در حالت Walker Assault بازی Star Wars: Battlefront، در بازی اصلی رفع خواهد شد. با زومجی همراه باشید.
اگر نسخه آزمایشی بازی Star Wars: Battlefront را تجربه کرده باشید، حتما توجه کرده‌اید که پیروزی در حالت Walker Assault و در جناح سربازان شورشی تقریبا غیرممکن است. این اتفاق به دلیل نبود بالانس کافی در این حالت رخ می‌داده است و براساس صحبت‌های اعضای دایس، شاهد اصلاح‌شدن آن در بازی اصلی خواهیم بود. مَتیو اِوِرِت، مدیر ارتباطات دایس در صحبت‌های خود با کاربران گفته است:
دلیل این مشکل نبود بالانس کافی در بازی بوده است. انجام این کار در یک بازی چندنفره بسیار مشکلی است، اما با توجه به نظرات طرفداران، این مشکل را رفع خواهیم کرد. دلیل انتشار نسخه آزمایشی بازی‌ها، شناسایی مشکلات و رفع آن‌ها در بازی اصلی است. پس از اتمام بتای Star Wars: Battlefront، در حال جمع‌کردن نظرات طرفداران و ایجاد بالانس لازم در تمام قسمت‌های بازی هستیم.
در خبری دیگر، همچنین مشخص شده در تمام نقشه‌های Star Wars: Battlefront، بازیکنان می‌توانند به تجربه حالت Walker Assault بپردازند. با این خبر، می‌توان متوجه شد که این حالت یکی از بخش‌های مهم بازی است و بدون شک در زمان انتشار بازی اصلی، شاهد رفع‌شدن مشکلات آن خواهیم بود. Star Wars Battlefront (3) حالت Walker Assault بازی Star Wars: Battlefront به این شکل خواهد بود که چهل بازیکن در دو تیم ۲۰ تایی، مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند. در این حالت قهرمانان و ضدقهرمان‌ها و البته وسایل‌نقلیه هم حضور خواهند داشت. بازی Star Wars: Battlefront در تاریخ ۱۷ نوامبر سال ۲۰۱۵ میلادی (۲۶ آبان سال ۱۳۹۴) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. طی روزهای گذشته همچنین از سه حالت جدید Star Wars: Battlefront با نام‌های Hero Hunt, Droid Run و Cargo هم رونمایی شد که اگر این خبر را از دست دادید، هم‌اکنون از طریق زومجی می‌توانید به مشاهده جزئیات آن بپردازید. کمپانی الکترونیک آرتز همچنین طی روزهای اخیر اعلام کرد باندل پلی‌استیشن 4 بازی Star Wars: Battlefront با طرح شخصیت دارث ویدر با قیمت ۴۵۰ دلار عرضه خواهد شد. این باندل بسیار زیبا شامل چهار نسخه دیجیتالی از قسمت‌های قبلی این مجموعه به صورت رایگان و نسخه دیلاکس بازی Star Wars: Battlefront خواهد بود. منبع: GamesRadar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده