نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۰

بازی موبایل نینتندو و DeNa به زودی معرفی می‌شود

نینتندو با کمپانی DeNa در حال همکاری برای ساخت تعدادی بازی موبایل است و چندی پیش نیز سرکان توتو، مشاور صنعت بازی‌های ویدیویی، اعلام کرد که به زودی اخبار جدیدی در این مورد منتشر می‌شود. حال جزییات جدیدی در این مورد توسط مدیر‌عامل دِنا ارایه شده که در ادامه مطلب زومجی خواهید خواند.
اولین بار در فروردین ماه امسال بود که نینتندو خبر از همکاری با دِنا برای ساخت بازی‌های موبایل بر اساس آثار این شرکت داد و اعلام کرد که سعی دارد تا با ساخت بازی‌های جدید از آثار نینتندو بتواند وارد بازار بازی‌های موبایل شود و کمپانی دِنا نیز اعلام کرد که بازی‌های ساخته شده همگی محصولاتی جدید خواهند بود و بازسازی بازی‌های کنسولی نینتندو در دستور کار این کمپانی نیست. ولی از آن تاریخ تا امروز هنوز خبری رسمی در مورد بازی‌های ساخته شده ارایه نشده و فقط چندی پیش سرکان توتو در توییتر خود اعلام کرد که «منتظر اخبار غیر منتظره در مورد بازی‌های نینتندو باشید». ولی به نظر می‌رسد که خبر‌های خوبی در این مورد به زودی منتشر خواهند شد و شینتارو آساکو، مدیر‌عامل بخش غربی کمپانی دِنا، توضیحات جدیدی در مورد تاریخ عرضه بازی‌های موبایل نینتندو ارایه داد:
به زودی بازی ساخته شده را معرفی خواهیم کرد. من اجازه ندارم تا در مورد قراردادمان با نینتندو اطلاعات زیادی ارایه دهم. ولی این پروژه همکاری بسیار هیجان انگیز است و ما سعی داریم تا ماه مارس ۲۰۱۷ (فروردین ۹۶)، پنج بازی مختلف برای گوشی‌های موبایل عرضه کنیم و حتی احتمال تمدید همکاری‌هایمان پس از آن نیز وجود دارد.
با استناد به صحبت‌های آساکو، به زودی بازی‌های موبایل نینتندو معرفی خواهند شد و در مجموع ۵ بازی عرضه می‌شود. نظرات خود را در این مورد با زومجی در میان بگذارید. منبع: MCV


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده